آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

خانواده های شهداء شهد شیرین صبر در راه خدا را چشیده اند

به گزارش راگانیوز به نقل از  “روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری ” نصراله در دیدار با خانواده شهید شکری با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند : خانواده های شهداء شربت صبر درراه خدارا چشیده اندگفت : وقتی با خانواده شهداء  دیدار می کنیم مسائل و حوادث گذشته برای ما یادآوری می شود که ما ملت ایران  برای بدست آوردن این انقلاب چه حوادثی را پشت سر گذاشته ایم و برای این انقلاب  چه رشادتهاو چه خونهایی در طبق اخلاص به پای درخت انقلاب ریخته شده است و درخت انقلاب با خون شهداء آبیاری شده است .

وی ادامه داد : ما قدردان پدران و مادرانی هستیم که دسته گلهای خودر ا با هزاران امید و آرزو بزرگ کردند و به این انقلاب هدیه کردند و می توان گفت چیزی جز صبوری ، فداکاری و گذشت نمی تواند باشد .

در ادامه شهردار منظقه 20 با تاکید بر پاسداری از ارزش های شهدا اظهار داشت  : ما امروز باید قدران رشادتها و فداکاریهای شهداء باشیم و اززحمات و صبوریهای مادرانی که چنین فرزندان دلاوری را تربیت و تحویل اسلام داده اند قدردانی نمائیم .

کتانباف  افزود:  تک تک خانواده های شهداء برای این مملکت دارای ارزش و منزلتی است که عزت و استقلال و فرهنگ الهی که در کشور داریم مدیون شهداء و خانواده های صبور آنهاست .

گفتنی است رضا شکری ،شهید به خون غلطیده در سال 1339 در تهران بدنیا آمد. وی از فعالان فرهنگی در حوزه بسیج و مسجد محله خود بوده است و خودجوش بودن او در فعالیتهای فرهنگی از خصوصیات بارز این شهید بوده است .

پدر شهید می گوید : رضا را بسیار دوست داشتم رابطه ما رابطه ای صمیمی و دوستانه بود او فضایل اخلاقی بسیار داشت .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.