خانوارهای غایب منتظر مراجعه دوباره مأموران سرشماری باشند

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری، مهدی مجیدی معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری ویژه شهرستان ری گفت: آن دسته از خانوارهایی که در زمان مراجعه ماموران آمارگیر برای انجام سرشماری در منزل حضور ندارند، خانوار غایب محسوب می‌شوند اما این خانوارها برای شرکت در سرشماری شانس دوباره دارند.

وی با بیان اینکه به هر خانوار غایب، یک کد اختصاص می‌یابد که کد خانوار غایب نامیده می‌شود، افزود: خانوارهای غایب به دو دسته تقسیم می‌شوند؛ خانوارهایی که در سامانه ثبت نام سرشماری اینترنتی شرکت کرده‌اند و خانوارهایی که به صورت اینترنتی ثبت نام نکرده‌اند.

مجیدی ادامه داد: خانوارهایی که در سرشماری اینترنتی شرکت کرده‌اند باید کد خانوار غایب را از طریق شماره تلفن‌های روی اطلاعیه خانوار غایب در اختیار ستادهای سرشماری قرار دهند یا با ورود به وبگاه‌ سرشماری، کد خانوار غایب خود را به کد آماری سرشماری اینترنتی متصل کنند.

معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری ویژه شهرستان ری بیان کرد: خانوارهایی که موفق به شرکت در سرشماری اینترنتی نشده‌اند، باید به وبگاه سرشماری مراجعه و با کد خانوار غایب ثبت‌نام کنند یا با ستادهای سرشماری تماس بگیرند و به ‌صورت تلفنی اطلاعات خود را ارایه دهند.

وی در ادامه تصریح کرد: خانوارهای غایب که بصورت اینترنتی یا تلفنی ثبت نام نکنند، منتظر مراجعه دوباره مأموران سرشماری باشند.

مجیدی با بیان اینکه بیشتر خانوارهای غایب شاغل هستند و در طول روز در منزل نیستند، گفت: به مأموران آمارگیر هماهنگ کرده ایم تا پس از پایان سرشماری حضوری در ۲۸ آبان ماه، در ساعات غیر اداری به درب منازل خانوارهای غایب مراجعه کنند.

معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری ویژه شهرستان ری بیان کرد: با تمهیدات لازم و تلاش دست اندرکاران سعی داریم هیچ خانواری در شهرستان ری از سرشماری جا نماند.

خانوارسرشماریشهرری
نظرات (0)
Add Comment