خدمات جانبازان قابل جبران نیست/ همه مسئولان باید قدردان ایثارگران باشند

به گزارش راگانیوز ، به مناسبت اعیاد شعبانیه و ولادت باسعادت حضرت اباالفضل عباس (ع) که مصادف با روز جانباز است، ویژه برنامه جشنی برای جانبازان توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری برگزار شد.

در این مراسم که با حضور نادر نصیری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران، حسین نصرالله رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری، محمد اسدنژاد رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه ۲ شهرری و جانبازان و خانواده های آنها برگزار شد.

در این مراسم که با برنامه های شاد و متنوعی همراه بود علی نفری خواننده مشهور کشورمان چند قطعه موسیقی اجرا کرد و همچنین صابر خراسانی شاعر اهل بیت (ع) به شعرخوانی پرداخت.

نصرالله در ابتدای برنامه ضمن خیرمقدم به مدعوین اعیاد شبانیه و روز جانباز را تبریک و تهنیت گفت و در ادامه نصیری به سخنرانی پرداخت.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران با بیان اینکه همه ما مدیون شجاعت و فداکاری شهدا و جانبازان هستیم، گفت: مسئولان باید قدردان زحمات شما باشند.

وی افزود: خدمات و زحمات شهدا و جانبازان آنچنان ارزشمند است که قابلیت تقدیر ندارد و با هیچ چیزی جبران نمی شود و اگر کسی قدر نداند به ناکجاآباد می رود.

نصیری با بیان اینکه جانبازان نماد بارز ایثار و ازخودگذشتگی هستند، گفت: خانواده های جانبازان نیز ارزشمند هستند که همه باید به جایگاه رفیع آنها پی ببرند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران کلامی از امیرالمونین امام علی (ع) بیان کرد که فرموده اند: کسی که همه دغدغه اش خدا باشد و در زندگی فقط به خداوند تمرکز داشته باشد، به اندازه خدا ارزش دارد.

وی در ادامه گفت: مقام معظم رهبری فرموده اند؛ گاهی فضیلت جانبازان از شهدا نیز بیشتر است و لذا کسانی که قطعات و عضوی از بدن خود را از دست داده اند اگر متقی و شکرگزار باشند و عمل صالح انجام بدهند خداوند نگاه ویژه ای به آنها دارد.

نصیری خاطرنشان کرد: هیچ پاداشی را بدون سختی به انسان نمی دهند، شما که در جوانی دست، پا و چشم خود را از دست داده اید به عرش های عظیم می رسید. قدر این منزلت را بدانید که ما به جایگاه شما غبطه می خوریم.

انتهای پیام/

جانبازانشعبانیهشهرری
نظرات (0)
Add Comment