دانشگاه پردیس شهرری با عطر شهید گمنام معطر شد + تصاویر

به گزارش راگانیوز ، امروز پردیس شهید مفتح شهرری، پس از  آیین تشییع، میزبان شهید گمنام دفاع مقدس شد.

پیکر مطهر شهید گمنام دفاع مقدس از میدان شهرری به سمت میدان معلم تشییع و در دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید مفتح شهرری به خاک سپرده شد.

در این مراسم که با حضور گسترده خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان، اقشار مختلف مردم و مسئولان همراه بود، پیکر این شهید از میدان شهرری تا میدان معلم تشییع شد.

پس از مراسم تشییع، پیکر مطهر شهید گمنام دوران دفاع مقدس در دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید مفتح شهرری به خاک سپرده شد.

تشییع پیکر این شهید گمنام که با مراسم عزاداری و سوگواری رحلت جانسوز پیامبر (ص) و شهادت غریب مدینه امام حسن مجتبی (ع) همراه شده بود، رنگ ماتم و عزا به قبله تهران داد و تشییع پیکر این شهید با عظمت خاصی بویژه با حضور جوانان، دانشجویان و بسیجیان برگزار شد.

مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرری با حضور در مراسم تشییع شهید دفاع مقدس، حماسه‌ای با شکوه آفریده تا به همه به ویژه استکبار جهانی نشان بدهند که با گذشت بیش از ۳۷ سال از انقلاب همچنان با اعتقادی راسخ، پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند.

آیین وداع با پیکر پاک این شهید والامقام شب گذشته بعد از نماز مغرب و عشا در مصلای بزرگ ری با سخنرانی حجت الاسلام فرشاد یزدی و مرثیه سرایی علی مهدوی نژاد و با حضور مردم شهید پرور شهرری برگزار شد.

امام جمعه شهرری، فرماندار شهرری، شهردار منطقه ۲۰تهران، مدیران آموزش و پرورش شهرری، فرمانده سپاه ناحیه ری، رئیس بنیاد شهید، رئیس دانشگاه فرهنگیان و بخشدار مرکزی ری از جمله مسئولان حاضر در این مراسم معنوی بودند.

انتهای پیام/ن

تشیعشهداشهرری
نظرات (0)
Add Comment