دستور معاون استاندار تهران در تعیین تکلیف روستاهای فاقد دهیاری”ری”

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری، هدایت اله جمالی پور فرماندار شهرستان ری در جمع اعضای شورای بخش، دهیاران و روسای شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی شهرستان ری  به معاون امور عمرانی فرمانداری دستور داد  در کوتاهترین زمان، نسبت به رفع مشکلات استقرار دهیاری در روستاهای شهرستان اقدام کند.

وی با قدردانی از تلاش دست اندرکاران  و مسولان بخش مرکزی شهرستان ری در خصوص برگزاری  باشکوه سفر اخیر رییس جمهور به این شهرستان اظهار امیدواری کرد با انجام پروژه های مصوب در این سفر، معضلات شهرستان ری به نحو چشمگیری کاهش یابد.

 دکتر جمالی پور تاکید کرد: فرمانداری شهرستان ری تلاش دارد تا با جدیت و پیگیری مشکلات شهرستان ری را حل کند.
فرماندار ویژه شهرستان ری در ادامه با اشاره به پیروزی اخیر تیم هسته ای، به ثمر رسیدن برجام  را حاصل مقاومت چندین ساله ملت ایران و ارشادات و حمایت های رهبر معظم انقلاب از تیم مذاکره کننده هسته ای عنوان کرد و افزود: اجرایی شدن برجام ثابت کرد که می توان بدون درگیری و براساس منافع مشترک، کشورها با یکدیگر به تفاهم و تعامل جدی برسند .

وی افزود: با توجه به اجرایی شدن برجام آینده اقتصادی و اشتغال کشور روشن است و امیدواریم از سال 95 شاهد رونق اقتصاد و افزایش فرصت های شغلی باشیم .

در این  جلسه که  محمدرضا طالبی، معاون امور عمرانی و فنی فرمانداری ویژه و حشمت اله پور مهدوی، بخشدار مرکزی شهرستان ری  نیز حضور داشتند، از تلاش های رییس و اعضای شورای اسلامی بخش، دهیاران و روسای شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی شهرستان ری به دلیل فعالیت چشمگیرشان در آیین استقبال از کاروان تدبیر و امید تجلیل و قدردانی شد.

استانداردهیاریروستاهاشهرریمعاون
نظرات (0)
Add Comment