دستگيري سارق حرفه اي در شهر ري با 50 فقره سرقت

به گزارش راگانیوز به نقل از خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرکلانتر نهم پليس پايتخت در تشريح خبر فوق گفت:چندي پيش يکي از گشت هاي انتظامي کلانتري 131 شهرري حين گشتزني در محدوده بلوار بسيج به يک دستگاه موتورسيکلت که مشخصات آن دستکاري شده بود ظنين شده و دستور ايست دادند.

وي افزود: موتورسوار مذکور بدون اعتنا به هشدار ماموران از محل گريخت در اين حين ماموران از طريق استعلام انجام شده دريافتند سرنشين اين موتورسيکلت پيش از اين به جرم سرقت از منزل تحت تعقيب است.

سرهنگ حسيني ادامه داد: براين اساس، ماموران موفق شدند با سرعت عمل متهم به سرقت را متوقف، دستگير و به همراه موتورسيکلتش به کلانتري منتقل کنند.

سرکلانتر نهم پليس پايتخت بيان کرد: متهم در بازجويي هاي انجام شده ابتدا منکر هر گونه اتهامي شد گفت که موتورسيکلت متعلق به دوستش است و علت فرار هم به همين خاطر بوده اما زماني که با دلايل کافي پليس و حضور يکي از مالباختگان که از وي به عنوان سارق منزل شکايت کرده بود، روبه رو شد به ناچار لب به اعتراف گشود و به جرايم خود مبني بر سرقت از منازل و همچنين سرقت موتورسيکلت مذکور اعتراف کرد.

سرهنگ حسيني با اشاره به اينکه اين متهم در بازجويي هاي تکميلي به 50 فقره سرقت از منازل شهروندان در محدوده شهر ري اعتراف کرده است افزود: تا کنون 40 تن از شاکيان و مالباختگان پرونده شناسايي شده اند.

به گفته وي، متهم پس از تکميل پرونده به پايگاه نهم پليس آگاهي تهران بزرگ منتقل شد تا در اين خصوص تحقيقات تکميلي صورت گيرد.

سرقتشهرری
نظرات (0)
Add Comment