دست پرسنل بهشت زهرا (س) را می‌بوسم/ تطهیرکنندگان زحمت‌کش‌ترین قشر جامعه هستند

به گزارش راگانیوز به‌نقل از روابط‌عمومی سازمان بهشت زهرا (س)، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و هیئت همراه همزمان با هفته کارگر با حضور در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) به مقام شامخ شهدای کارگر آرمیده در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) ادای احترام کرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین از پنج مادر شهید کارگر تقدیر کرد و از تمبر یادبود 738 شهید کارگر آرمیده در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) رونمایی کرد.

علی ربیعی به‌همراه اکبر توکلی مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) با حضور در جمع پرسنل سازمان بهشت زهرا (س) در حسینیه عطر یاس صبحانه کاری را با پرسنل سازمان بهشت زهرا (س) صرف کرد.

وی در حضور پرسنل سازمان بهشت زهرا (س) گفت: با حضور در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) با آرمان‌های شهدای کارگر که جان خود را برای زندگی آیندگان در کف دست گذاشته‌اند تجدید پیمان می‌کنیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: امروز به همه آن‌ها اعلام می‌کنیم که با همه وجود به همه آن آرمان‌های مقدس سلام می‌کنیم و همچنان بر آن‌ها پای می‌فشاریم.

وی بیان داشت: ما کارگران در اولین روز هفته کارگر با شهدا پیمان می‌بندیم که تعهدات آن‌ها را گرامی بداریم و این پیمان ما تنها به این مفهوم است که همه در دولت به دنبال کار بیشتر و خالصانه باشیم.

ربیعی ادامه داد: امروز اگر جبهه جنگ نیست باید تمام قد برای استقلال کشور بایستیم و تولید کنیم. حتی کارگرانی که هفت ماه حقوق نگرفته‌اند متعهدانه زیر سقف کارخانه‌ها می‌ایستند و تولید را ادامه می‌دهند.

وی عنوان کرد: به یاد روزهای آغازین انقلاب هستیم که هوشمندی کارگران مقابل گروهک‌ها و اختلال‌گران ایستاد و در این راه کارگران شهدای بسیاری نثار انقلاب کردند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دلیل دوم حضور من در اینجا حضور در جمع کارگران زحمتکشی است که همواره در غم‌های مردم حضور دارند و با تمام وجود شرافتمندانه خدمت می‌کنند.

وی افزود: این درست است که گروه‌هایی از کارگران صدایشان کمتر شنیده شده است اما ما اعلام می‌کنیم که در دولت تدبیر و امید صدای شما را می‌شنویم.

ربیعی خاطرنشان کرد: ما معتقدیم هر کس هر جا کارگری می‌کند شرافت کارگری‌اش ارزشمند است.

وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی سپس با حضور در سالن‌های تطهیر بانوان و آقایان ضمن گفت‌و‌گو با تطهیرکنندگان بهشت زهرا (س) از وضعیت کار و روند کاری آنان بازدید کرد.

ربیعی همچنین با پرسنل خاکسپاری نیز دیدار و گفت‌وگو کرد و با حضور در سالن‌های آمادگی جسمانی پرسنل عروجیان با پرسنل سازمان بهشت زهرا (س) مشغول ورزش شد.

بهشت زهراریشهرریوزیرکار
نظرات (0)
Add Comment