دشمنان از ایجاد توطئه برای ضربه وارد کردن به جمهوری اسلامی دست برنمی دارند

به گزارش راگانیوز ؛ آیت الله سیدرضا حسینی مازندرانی مسئول حوزه علمیه امام حسین(ع) شهرری امروز در جلسه تهذیبی-تربیتی طلاب با اشاره به فیلم پخش شده موخر در فضای سایبری و شبکه های اجتماعی اینترنتی در مورد “جلسه مجلس خبرگان رهبری در خردادماه ۱۳۶۸”، گفت: دشمنان هیچ وقت در ایجاد دسیسه و دسیسه برای ضربه وارد کردن به نظام جمهوری اسلامی ایران دست برنمی دارند و تمام نقشه های آنها با تدبیرهای حکیمانه مقام معظم رهبری، روشنگری مراجع معظم تقلید و علما، بصیرت روحانیون و حضور مستمر مردم در عرصه های انقلابی و مردمی، خنثی شده هست.

کارشناس حوزه دین و فرهنگ، دنبال کرد: دشمنان بدانند که کارهای آنها مثل آتش زدن و خراب کردن مساجد و حسینیه ها و قتل مردم، توان ندارد باعث دوری مردم از ولایت فقیه شود، لکن این خصومت ها حضرت آیت الله العظمی خامنه ای را نزد مردم، عزیزتر و دوست داشتنی تر می کند.

موسس حوزه علمیه امام حسین(ع) شهر ری با اظهار اینکه امام خمینی(ره) فرمودند “پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت و کشور، آسیبی نرسد”، افزود: همان گونه که زنده یاد آیت الله هاشمی رفسنجانی بیان کرده بود؛ مقام معظم رهبری مورد تایید و علاقه امام خمینی(ره) بودند، در نتیجه پخش فیلمی در مورد نحوه انتخاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای در سال ۱۳۶۸ به عنوان رهبر معظم انقلاب، هیچ خللی در شان و مقام ولایت فقاهت وی وارد نیاورده هست.

حسینی مازندرانی در ادامه با تسلیت درگذشت عده ای از هموطنانمان در سانحه تلخ و جانسوز “نفتکش سانچی” اظهار کرد: گاهی بروز چنین حوادثی، ناگزیر و خارج از عزم مردم هست، در نتیجه باید به طور مستمر تسلیم قضای الهی بود و به خداوند توکل کرد.

وی گفته بود: بروز حوادثی مثل فروریختن ساختمان پلاسکو در سال ۹۵، زلزله موخر در غرب کشور و سانحه نفتکش سانچی، تذکری به ما هست تا یادمان باشد دنیا محل عبور هست و تنها افرادی که اهل تقوی، ایمان و اخلاص باشند و جلب رضایت خداوند و امام زمان(عج) را دنبال می کنند، در دنیا و آخرت، موفق می باشند.

این مطلبو از دست ندید!  جوابی بر شبهات تاریخی جلسه خبرگان ۶۸

مفسر قرآن کریم دنبال کرد: مسئولین کشور بکوشند تا چنین مشکلاتی برای جوانان زحمتکشی مثل آتشنشانان و خدمه نفتکش ها، پیش نیاید. مسئولین علاوه بر این برای کاهش دردهای و رنج های آسیب دیدگان و علاوه بر این برطرف تورم و گرانی ها کوشش کنند.

مسئول حوزه علمیه امام حسین(ع) گفت: آدم دیندار و باتقوی با رویت واقع شدن حوادث تلخی مثل زلزله، بیشتر از گذشته به یاد خدا می افتد و زیادتر به فکر ارزیابی اعمال خود می افتد.

حسینی مازندرانی در ادامه با اشاره به طرح بعضی اختلاس ها و سواستفاده ها از سوی مسئولان شهری تهران در فضای سایبری، افزود: مردمی که دچار مشکلات اقتصادی بسیاری می باشند و بعضی از فرزندان آنها بیکار می باشند، با اطلاع از این سرقت ها و اختلاس ها، از دست مسئولین کشور، ناراحت و ناراحت می گردند. چنین سرقت ها و حقوق های نجومی زیبنده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیست.

وی در ادامه اظهارات خود، با اظهار اینکه گاهی با رویت وضع اخلاقی و تحصیلی طلاب، از شدت ناراحتی، اشک می ریزد و تاسف بسیار می خورد، اظهار کرد: مراجع معظم تقلید و علمای بزرگوار با تحمل مشکلات مالی بسیار و با تکیه به خداوند متعال و توسل به اهل بیت(ع)، به مقام های عالی معنوی و عرفانی رسیده اند.

استاد اخلاق افزود: طلاب به عنوان شاگردان امام صادق(ع) و سربازان امام زمان(عج) باید باتقوی و اهل تحصیل، پژوهش، مطالعه و مباحثه باشند.  نماینده مراجع معظم تقلید اظهار کردند: مشی و گفتار طلاب باید در مسیر رضایت امام زمان(عج) باشد، هرچند بعضی طلاب، با کارهای و کارهای خود، دل حضرت مهدی(عج) را به درد می آورند.

مسئول حوزه علمیه با انتقاد از بعضی مسئولین که در پی خراب کردن مسئولین سابق کشور می باشند، افزود: امام صادق(ع) فرمودند ” هر که به آسیب مومن، مطلبی بگوید و قصدش، ریختن آبروی مردم باشد و اینکه وی را از چشم مردم بیاندازد، خداوند وی را از دوستی خود دور می داند؛ و شیطان هم وی را از خود می راند و می گوید، وی را نمی پذیرم”(اصول کافی، جلد چهارم، صفحه ۶۲).

حوزهشهرریعلمیه
نظرات (0)
Add Comment