دفتر مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی در شهرری افتتاح می‌شود

به گزارش راگانیوز ، محسن علیجانی امروز در جلسه شورای اداری شهرستان ری که با حضور مسئولان و مدیران اداری این شهرستان در فرمانداری برگزار شد گفت: ما هرگز در برابر آمریکا کوتاه نمی‌آییم و رهبر معظم انقلاب و امام راحل فرمودند ما باید خط خود را با آمریکا حفظ کنیم از این رو همه نمایندگان مجلس باید این تراز را رعایت کنند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس با اشاره به اینکه رابطه آمریکا و ایران همانند رابطه گرگ و میش است، بیان داشت: در این سال‌ها هرگز ما ندیدیم آمریکا دست از رابطه خبیثانه بردارد.

علیجانی با اشاره به فشارهای غرب به کشور ایران گفت: امروز فشارهای تحمیل شده به ایران چند برابر دوران جنگ تحمیلی است و اقتدار امروز ما نشان از فزونی قدرت و توانمندی او است.

وی با اشاره اینکه یکی از مشکلات کشور ایران بهره‌وری است، اظهار داشت: بهره وری در دستگاه‌ها بسیار پایین بوده و می‌طلبد که مسئولان و مدیران این امر را بررسی و در اجرای عملکرد آن دقت کنند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس خاطرنشان کرد: هفته آینده دفتر مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی در شهرری افتتاح می‌شود تا مردم با مسئولان دیدار مستقیم داشته باشند.

دفتر مجمعشهررینماینده مجلس
نظرات (0)
Add Comment