دهمین دوره اعزام راهیان نور شهر تهران از منطقه 20 آغاز شد

به گزارش راگانیوز ، دهمین دوره کاروان راهیان نور شهر تهران با مشایعت شهردار منطقه 20، رئیس باغ موزه دفاع مقدس، مدیران شهری شهرری، شورایاران و جمعی از خانواده شهدا از منطقه 20 و جوار حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

شهردار منطقه 20 تهران حضور در مراسم بدرقه زائران را توفیقی ارزشمند برشمرد و گفت: برپایی برنامه‌هایی نظیر اعزام کاروان راهیان نور، فرصتی است برای گرامیداشت یاد و خاطره تمام دلاوری‌ها و جانفشانی کسانی که برای ادای وظیفه و لبیک به فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی عاشقانه عازم میدان دفاع و مبارزه شدند.

سید احمد صفوی با اشاره به این‌که مقاومت‌های ایثارگرانه در دوره دفاع مقدس موجب شد تا دشمنان چشم طمع به میهن اسلامی ما ندوزند، ادامه داد: شهدا و جانبازان با کمترین امکانات و بالاترین روحیه و ایمان مردانه مبارزه کردند و با حضور در مناطق عملیاتی می‌توان به مظلومیت آنها به خوبی پی برد.

وی به اعزام 240 نفر از اقشار مختلف شهروندان منطقه 20 اشاره کرد و افزود: تمامی افراد شرکت کننده برای اولین بار از مناطق عملیاتی بازدید می‌کنند که امیدواریم با سلامتی و توشه معنوی این سفر را به پایان برسانند و بهره‌مندی‌های خود را به دیگران نیز انتقال دهند.

شهردار منطقه 20 تهران مناطق عملیاتی مهران شامل والفجر 3 و کربلای یک، یادمان شهدای عملیات مطلع الفجر در گیلان غرب، تنگه مرصاد، و یادمان شهر پاوه را از جمله مواردی مورد بازدید کاروان راهیان نور برشمرد.

مدیر کاروان راهیان نور منطقه 20 نیز گفت: طبق روایت روایتگران در موقعیت‌های مختلف به روشن گری و تشریح عملیات مختلف می‌پردازند و با همکاری ستاد شهر سالم نیز تیم پزشکی و اورژانس کاروان را همراهی خواهد کرد.

محمد شاهسون ادامه داد: دهمین دوره اعزام کاروان راهیان نور از یکم تا 22 شهریور از مناطق 22 گانه انجام می‌شود و جمعاً بیش از 5 هزار زائر به مناطق عملیاتی غرب اعزام می‌شوند.

راهیان نورشهرری
نظرات (0)
Add Comment