دوره آمادگی آزمون ˈکارشناسی ارشد و دکتریˈ در دانشگاه قرآن و حدیث برگزار می شود

 دفتر آموزش های آزاد با همکاری معاونت آموزشی دانشگاه قرآن و حدیث پردیس تهران از علاقه مندان به شرکت در دوره های آموزشی آمادگی آزمون های کارشناسی ارشد در رشته ˈفقه و حقوقˈ و دکتری در رشته ˈعلوم قرآن و حدیثˈ تا 15 مرداد ماه نام نویسی می کند.

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی پردیس تهران دانشگاه قرآن و حدیث؛ در این دوره آموزشی، استادان با تجربه و نفرات برتر آزمون سراسری تدریس می کنند.

بر اساس این گزارش؛ علاقه مندان به شرکت در دوره آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری می توانند برای تمامی دروس همچون ˈ کلامˈ ، ˈعربیˈ ، ˈتفسیرˈ ، ˈانگلیسیˈ، ˈعلوم قرآنˈ، ˈعلوم حدیثˈ، ˈمتون فقهˈ و ˈاصول فقهˈ و یا به صورت تک درس ثبت نام کنند.

همچنین برگزاری جلسات مشاوره تحصیلی با حضور نفرات برتر کنکور سراسری شامل مدیریت زمان و شیوه مطالعه منابع از دیگر برنامه های این دوره آموزشی خواهد بود.

این گزارش می افزاید؛ علاقه مندان برای ثبت نام و شرکت در کلاس های آمادگی آزمون ˈکارشناسی ارشد و دکتریˈ می توانند تا 15 مرداد ماه سال جاری به دفتر آموزش های آزاد پردیس تهران دانشگاه قرآن و حدیث واقع در ضلع جنوبی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 55910033 برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرند.

بنابراین گزارش، در خاتمه از شرکت کنندگان در این دوره آموزشی آزمون جامع به عمل می آید.

نظرات (0)
Add Comment