آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

دوره آمادگی آزمون ˈکارشناسی ارشد و دکتریˈ در دانشگاه قرآن و حدیث برگزار می شود

 دفتر آموزش های آزاد با همکاری معاونت آموزشی دانشگاه قرآن و حدیث پردیس تهران از علاقه مندان به شرکت در دوره های آموزشی آمادگی آزمون های کارشناسی ارشد در رشته ˈفقه و حقوقˈ و دکتری در رشته ˈعلوم قرآن و حدیثˈ تا 15 مرداد ماه نام نویسی می کند.

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی پردیس تهران دانشگاه قرآن و حدیث؛ در این دوره آموزشی، استادان با تجربه و نفرات برتر آزمون سراسری تدریس می کنند.

بر اساس این گزارش؛ علاقه مندان به شرکت در دوره آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری می توانند برای تمامی دروس همچون ˈ کلامˈ ، ˈعربیˈ ، ˈتفسیرˈ ، ˈانگلیسیˈ، ˈعلوم قرآنˈ، ˈعلوم حدیثˈ، ˈمتون فقهˈ و ˈاصول فقهˈ و یا به صورت تک درس ثبت نام کنند.

همچنین برگزاری جلسات مشاوره تحصیلی با حضور نفرات برتر کنکور سراسری شامل مدیریت زمان و شیوه مطالعه منابع از دیگر برنامه های این دوره آموزشی خواهد بود.

این گزارش می افزاید؛ علاقه مندان برای ثبت نام و شرکت در کلاس های آمادگی آزمون ˈکارشناسی ارشد و دکتریˈ می توانند تا 15 مرداد ماه سال جاری به دفتر آموزش های آزاد پردیس تهران دانشگاه قرآن و حدیث واقع در ضلع جنوبی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 55910033 برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرند.

بنابراین گزارش، در خاتمه از شرکت کنندگان در این دوره آموزشی آزمون جامع به عمل می آید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.