دومین محموله کمکی از شهرداری منطقه 20 تهران به مناطق زلزله زده ارسال شد

به گزارش راگانیوز ، احمد صفوی افزود: همچنان عملیات رفت و روب و نخاله برداری معابر شهری شهرستان ثلاث باباجانی ادامه دارد و کمک شهرداری منطقه 20 درراستای نیاز زلزله زدگان به خدمات بیشتر به ویژه در خصوص افزایش امکانات و تجهیزات بهداشتی سعی در کمک رسانی بیشتر به این منظقه را دارد.
وی افزایش امکانات و تجهیزات بهداشتی را از نیازهای اولویت دار اماکن زلزله زده برشمرد، افزود: با ارسال سری دوم تجهیزات و ماشین آلات شهرداری منطقه 20، سرویس های بهداشتی تعبیه شده در شهرستان ثلاث باباجانی به 84 چشمه افزایش یافت.
وی ادامه داد: 2 دستگاه فان حمل زباله، 2 دستگاه واترجت، یک دستگاه تانکر 15 هزارلیتری، 500 کیلو نایلون زباله نیز به کاروان عملیاتی مستقر در شهرستان ثلاث باباجانی اضافه شد تا عملیات رفت و روب و نخاله برداری معابر با سرعت بیشتری انجام شود.
شهردار منطقه 20 یادآور شد: 200 مخزن 1100 لیتری در معابر و اردوگاه های اسکان موقت زلزله زدگان نصب شده است و عوامل امورشهری نیز به صورت روزانه و مستمر عملیات رفت و روب و جمع آوری نخاله های معابر را انجام می دهند.
منطقه 20 (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و 2 ناحیه خارج محدوده و 21 محله است.

ایرنا

زلزلهشهرریمحموله
نظرات (0)
Add Comment