دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ری با خانواده شهیدان«یارنیا و هوشیاری»

به گزارش راگانیوز ،حسین نصراله در دیدار با مادر شهید «الیاس یارنیا» و «حسین هوشیاری» ضمن دیدار و دلجویی از ایشان وضعیت مسکن و موارد درمانی آنان را پیگیری کرد.
نصراله در این دیدار تکریم و احترام مادران شهدا را مهم‌ترین امر بر شمرد و اظهار داشت: خانواده‌های معظم شهدا پرچمدار نظام اسلامی هستند و اقتدار امروز نظام مقدس اسلامی مرهون از جان گذشتگی شهیدان و خانواده‌های آنهاست.
وی ضمن قدردانی از صبر و بردباری خانواده‌های معظم شهداء و جانبازان گفت: دیدار و دلجویی از خانواده های معظم شهدا کمترین کاری است که می توانیم در حق این عزیزان انجام دهیم و پاسدار ارزش‌های والای انسانی باشیم.
گفتنی است شهید «الیاس یارنیا» هشتم تیرماه سال 1344 در روستای کندوان ترک از توابع شهرستان میانه دیده به جهان گشود و در هجدهم اسفندماه 1362 با سمت روحانی در جزیره مجنون عراق بر اثر اصابت گلوله به سر، شهید شد؛ پیکر وی مدت ها در منطقه بر جا ماند و سال 1376 پس از تفحص در بهشت زهرای شهرستان تهران به خاک سپرده شد.
همچنین شهید «حسین هوشیار» دهم خرداد ماه 1351 در روستای جیحون تابعه شهرستان همدان چشم به جهان گشود و در بیست و ششم دی 1365 با سمت تک تیر انداز در شلمچه بر اثر اصابت ترکش خمپاره به سر و سینه شهید شد؛ پیکر وی را در زادگاهش به خاک سپردند.
ایثار
ایثارخانوادهشهدا
نظرات (0)
Add Comment