دیدار مدیرعامل آبفا با بانوان همکار به مناسبت گرامی داشت روز زن

  
به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی ابفا ، به مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت  ام ابیها ، حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن ، مدیر عامل آبفای منطقه6- شهر ری با بانوان همکار دیدار کرد و روز زن را به آنها تبریک گفت.

   اصغر کرمی در این دیدار که با حضور سید علی حسین زاده معاون مالی و پشتیبانی، سید مرتضی میرآبادی مدیر روابط عمومی و امیری مشاور امور بانوان شرکت برگزار شد؛ طی سخنانی ضمن تجلیل از مقام مادر، جایگاه زنان را  در کشور اسلامی ایران ممتاز برشمرد و حضور آنهارا در عرصه های مختلف کار و تلاش به ویژه در آبفای منطقه ارزنده و تاثیزگذار دانست.

   وی با ابراز رضایت از عملکرد بانوان شرکت، از کار و تلاش آنها هم پای مردان قدردانی کرد و گفت: زنان و مادران این سرزمین با کار و تلاش خود هم پای مردان، نشان دادند که قادر به انجام هر کاری هستند و هیچ کمبودی نسبت به مردها ندارند.

   مدیرعامل شرکت در پایان این دیدار ولادت با سعادت دخت نبی گرامی اسلام و آغاز سال نو را به همکاران تبریک گفت و با اهدای گل به بانوان همکار، از مقام ارزشمند مادر و جایگاه ویژه‌ی زن تجلیل کرد.

   همچنین در این دیدار بانوان همکار نظرها، درخواست ها و مشکلات خود در زمینه‌ های مختلف به ویژه در امور بانوان را با مدیرعامل شرکت در میان گذاشتند و وی نیز به سوال ها و درخواست های مطرح شده پاسخ گفت.

   هم اکنون تعداد 75 همکار زن در قالب نیروهای رسمی، قرارداد مدت معین، نیروی انسانی،حجمی و برون سپار در آبفای منطقه6- شهرری مشغول به کار هستند.

ابفاشهرریمدیرعامل
نظرات (0)
Add Comment