دیدار مدیرکل بنیاد شهیدوامورایثارگران شهرستان‌های استان تهران با جانباز اهل تسنن در شهرری

به گزارش راگانیوز ؛ نادر نصیری در دیدار با «محمد عثمان مهنت آور» جانباز 50 درصد اهل تسنن در شهرری با گرامیداشت هفته وحدت و اینکه هدف از این نام‌گذاری تقویت اتحاد و برادری میان مسلمانان بوده است اظهار داشت: در دورانی که کشور درخطر قرار داشت، هم‌وطنان اهل سنت در کنار برادران شیعه خود ایستادند و از این کشور و آرمان‌های آن دفاع کردند.
وی خانواده شهدا را مایه افتخار و برکت کشور توصیف کرد و افزود: امیدوارم خداوند به همه ما توفیق بدهد تا بتوانیم ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم و به کشور و مردم خود خدمت کنیم.

مدیرکل بنیاد شهیدوامورایثارگران شهرستان‌های استان تهران بابیان اینکه امروز این کشور متعلق به همه ملت است تصریح کرد: مسلمانان، چه شیعه و چه سنی، همه دارای اعتقادات مشترک هستند و اختلاف و فاصله میان ما بسیار اندک است؛ چراکه همگی معتقد به وحدانیت و قیامت بوده و افتخار می‌کنیم پیامبر که باید درس عزت و اخلاق را از او بیاموزیم، رهبر ماست.

نصیری بابیان اینکه ایران و اسلام متعلق به همه ماست عنوان کرد: هر چه از اخلاق، ایمان و فرهنگ داریم، از پیامبر(ص) اسلام و آنچه در جامعه اسلامی و ایران عزیز می‌بینیم از برکت این مولود عزیز است.

وی با اشاره به اینکه امروز نه‌تنها دنیای اسلام، بلکه جهان مدیون پیامبر اسلام است و همه مسلمانان، چه شیعه و چه سنی عاشق پیامبر و اهل‌بیت آن بزرگوار هستند خاطرنشان کرد: هفته وحدت باید به همه ما یادآوری کند که با یکدیگر برادر و در کنار هم هستیم و آینده مشترکی داریم.

مدیرکل بنیاد شهیدوامورایثارگران شهرستان‌های استان تهران در پایان ابراز امیدواری کرد که با دعای خیر و حمایت ملت ایران، به‌ویژه خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران بتوانیم در مسیر خدمت به مردم موفق باشیم.

ایثاربسیجیانشهرریهفته وحدت
نظرات (0)
Add Comment