دیدار مسئولان بخش کهریزک با آیت الله ری شهری+تصاویر

به گزارش راگانیوز ،  همزمان با اعیاد شعبانیه، ظهر دیروز آیت الله موسوی امام جمعه بخش کهریزک و اکبر اسدی رئیس ستاد نماز جمعه باقرشهر به همراه اعضای شورای اسلامی باقرشهر و کهریزک، با آیت الله محمدی ری شهری نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری دیدار کردند.

 

 

دراین دیدار بسیار صمیمانه، آیت اله محمد محمدی ری شهری تولیت آستان عبدالعظیم حسنی(ع) و نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات در مجلس خبرگان رهبری، دقایقی برای مسئولین بخش کهریزک سخنرانی کرد.

در ادامه هر یک از مدیران و مسئولین حاضر گزارشی از وضعیت ادارات و نهادهای بخش کهریزک و همچنین مشکلات و دغدغه مندی های خود را به آیت الله ری شهری ارائه نمودند.

 

آیت الله ری شهری با اشاره به مراکز فرهنگی شهری و لزوم توجه بسیار جدی به محتوای این مراکز فرهنگی،اظهار داشت: کارها و اقدامات فرهنگی بسیار مهم می باشد و اگر همراه با محتوای خوب انجام شود، بستر اصلاح و رشد جامعه خواهد شد.

وی با اظهار نگرانی از اینکه طبق اخبار رسیده گروه ها و فرقه های مختلف شیطان پرستی، وهابی و ضد شیعی در حاشیه و اطراف بخش باستانی کهریزک مشغول به فعالیت و تبلیغ عقاید خود هستند، خاطرنشان کرد: بسیاری از فرقه های فوق، جوانان و نوجوانان ما را نشانه می روند و تلاش می کنند عقاید خود را ترویج دهند که اگر شناخت خود را نسبت به عقاید یادشده به روز کنیم؛ می توانیم با گسترش فرهنگ ناب اسلامی در میان نوجوانان و جوانان مانع از جذب آنها به عقاید انحرافی شویم.

در ادامه آیت اله سید احمد موسوی امام جمعه بخش کهریزک نیز دقایقی پیرامون مسائل فرهنگی در باقرشهر و کهریزک و همچنین مصلی بزرگ باقرشهر توضیحاتی را ارائه نمود.

وی در پایان ضمن تشکر از حمایت های آیت اله ری شهری و همچنین همکاری شهرداری و اعضای شورای اسلامی باقرشهر و کهریزک در کمک به ساخت مصلی باقرشهر گفت: طبق آخرین اخبار جمعیت بخش کهریزک بیش از ۲۰۰ هزار نفر برآورد شده که انشالله با ساخت مصلی که مهم ترین مرکز فرهنگی بخش خواهد شد، شاهد پیشرفت فرهنگی بسیاری در سطح شهرها و روستاهای این بخش خواهیم بود.

گفتنی است؛ در این دیدار دوستانه آیت الله موسوی امام جمعه بخش، اکبر اسدی رئیس ستاد نماز جمعه، ایرج لک و سلیمان حبیبی و حسین توکلی و علیرضا قربانعلی اعضای شورای اسلامی باقرشهر و همچنین حسن محمدی فرد رئیس شورای اسلامی کهریزک حضور داشتند.

دیدارری شهریشهرریکهریزک
نظرات (0)
Add Comment