دیدار مشاور شهردار تهران با معلولان منطقه 20 /شرایط زندگی توان یابان جنوب تهران بهبود می‌یابد

به گزارش راگانیوز ، ظهر امروز به تدبیر مدیریت شهری تهران و به‌دنبال سلسله بازدیدهای مدیران شهری پایتخت از خانواده‌های دارای فرزند توان یاب، علی اصغر عین‌القضات مشاور شهردار تهران در امور توان‌یابان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالمقیم ناصحی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر و شهردار منطقه 20 با چهار خانواده دارای فرزندان توان‌یاب دیدار کردند و به منظور بهبود شرایط زندگی، مسائل آن‌ها را از جوانب مختلف مورد بررسی و رفع نیازهای این خانواده‌ها در دستور کار مدیریت شهری تهران قرار گرفت.

علی‌اصغر عین القضات، مشاور شهردار تهران در امور توان‌یابان و شهر دسترس پذیر در جریان این بازدیدهای صمیمانه گفت: مناسب سازی داخل و پیرامون منزل و رفع نیازهایی همچون سرویس بهداشتی فرنگی، اصلاح راه‌های دسترسی، تعبیه بالابر از مواردی است که در حین بازدید مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و در حال حاضر خانواده هایی که معلولان بیشتری دارند، در اولویت کاری قرار گرفته است.

وی در ادامه افزود: با توجه به اهمیت این موضوع، شهردار تهران شخصاً روند این دیدارها را پیگیری می‌کنند.

تاکید بر آشنایی با واقعیت شرایط زندگی و لمس مشکلات و مسائل خانواده‌هایی دارای چندین فرزند معلول

سید احمد صفوی، شهردار منطقه 20 نیز به تقارن این دیدارها با هفته سلامت اشاره کرد و گفت: آشنایی با واقعیت شرایط زندگی و لمس مشکلات و مسائل خانواده‌هایی که دارای چندین فرزند معلول هستند از مهمترین نتایج این دیدارهای صمیمانه است.

صفوی با اشاره به اینکه خیراندیشی و بزرگ اندیشی این خانواده ها را قابل قدردانی برشمرد و افزود: از تمام امکانات مدیریت شهری برای بهینه شدن شرایط زندگی افراد توان یاب استفاده می‌کنیم.

شهردار منطقه 20 ادامه داد: رویکرد و ورود به مسائل اجتماعی از سوی شهرداری تهران باعث شده تا باب حمایت و کمک به معلولان در پایتخت گشوده شود.

 نماینده علی صابری عضو شورای شهر نیز این هیئت را همراهی می‌کرد و با حضور نمایندگان بهزیستی، آموزش و پرورش و مدیران شهری منطقه 20 مسائل خانواده‌های دارای فرزند معلول از جوانب مختلف مورد بررسی قرار گرفت.

سلامتشهرری
نظرات (0)
Add Comment