دیدار نصیری با خانواده شهیدان «کمال، جمال، جمیل و نجم رودبار» در شهرری

به گزارش راگانیوز ، نادر نصیری مدیرکل بنیادشهیدوامور وامورایثارگران شهرستان‌های استان تهران به همراه حسین نصرالله رئیس بنیاد شهید وامورایثارگران شهرستان ری با خانواده شهیدان «کمال، جمال، جمیل و نجم رودبار» که شهدای عراقی و متولد بغداد هستند دیدار کرد.
نصیری  با ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و فداکاری‌های خانواده شهدا اظهار داشت: عزت و سربلندی اسلام ریشه در صبر و استقامت خانواده شهدا دارد.

وی ادامه داد: امنیت، آسایش و آرامش امروز کشور ثمره خون پاک شهدا است و آنان باجان نثاری خون خویش، موجب عزت و سربلندی اسلام شدند.

مدیرکل بنیادشهیدوامور وامورایثارگران شهرستان‌های استان تهران با اشاره به لزوم رواج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به‌ویژه در میان قشر جوان تصریح کرد: ما تا قیامت مدیون خون شهدا هستیم و خود را موظف می‌دانیم به‌عنوان خادم این عزیزان تا جایی که در توان داریم به خانواده معظم شهدا خدمت کنیم.

نصیری بابیان اینکه شهدا و خانواده شهدا از ارزش‌های معنوی انقلاب‌اند و پیشرفت فرهنگی، اجتماعی و سیاسی کشور مدیون خون شهدا است عنوان کرد: خدمتگزاری به خانواده شهدا در قبال ایثار و فداکاری آنان، کم‌ترین و کوچک‌ترین کار ممکن، یک توفیق الهی و به‌نوعی عبادت است.

وی افزود: فرهنگ شهادت، ایثار و ازخودگذشتگی یکی از عوامل اصلی پیروزی ما در برابر ابرقدرت‌ها است و شهدا الگوی واقعی صبر و استقامت در پایداری و حفظ ارزش‌های اسلام بوده و آنان با ایثار و جان‌فشانی درراه اعتلا امنیت و آرامش کشور عزیزمان ایران، جان خود را خالصانه تقدیم اسلام کردند.

مدیرکل بنیادشهیدوامور وامورایثارگران شهرستان‌های استان تهران ضمن تقدیر از این خانواده عراقی که با تقدیم 4 شهید درراه اسلام و انقلاب خدمت کردند خاطرنشان کرد: امروز همه به امنیتی که عزیزان شما به این کشور بخشیده‌اند غبطه می‌خورند و ما در مقابل این جان‌فشانی‌ها به آن‌ها افتخار کرده و تکلیف وامانت سنگینی که همانا پاسداری از خون شهداست را بر دوش خود احساس می‌کنیم که امیدواریم به یاری خدا از پس این مسئولیت سنگین و دشوار به‌خوبی برآییم.
در پایان این دیدار، لوح تقدیر به‌رسم یادبود به خانواده معظم این شهیدان اهداء شد.
ایثار

خانوادهشهداشهرری
نظرات (0)
Add Comment