دیدار نوروزی فرماندار و اعضای شورای اداری شهرستان ری با آیت الله ری شهری

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری در ابتدای این دیدار صمیمی، هدایت الله جمالی پور معاون استاندار و فرماندار شهرستان ری، ضمن تبریک سال نو و آرزوی خیر و برکت، و حل مشکلات مردم در سال جدید گفت: امیدواریم در سال جدید با تلاش بیشتر در حوزه اقتصادی، بتوانیم مشکلات معیشتی که امروزه مردم با آن مواجه هستند را کم تر نمائیم.

وی در ادامه فرارسیدن ماه پر خیر و برکت رجب و همچنین انتخاب آیت الله ری شهری به عنوان نماینده مردم استان تهران در مجلس خبرگان رهبری را تبریک گفت و اظهار داشت: اعضای شورای اداری و مدیران ارشد شهرستان ری بر آنند تا در سال جدید همانند سال گذشته در کمال همدلی و اتحاد و با تلاش و همت وافر مشکلات موجود در سطح شهرستان را رسیدگی و برطرف نمایند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته شاهد دو رویداد بسیار مهم بودیم، افزود: با عنایت خداوند، حمایت های مقام معظم رهبری و تلاش اعضای دولت به ویژه تیم مذاکره کننده بعد از سال ها که دشمنان بحث هسته ای ایران را موضوع اصلی دنیا قرار داده و به کانون اصلی توجهات رسانه های بین المللی تبدیل شده بود، مذاکرات هسته ای به سرانجام رسید که امیدواریم در سال جدید شاهد اثرات و نتایج آن در کشور و در راستای خدمات رسانی بیشتر به مردم باشیم.

وی در ادامه افزود: اتفاق مهم دیگر انتخابات هفتم اسفند بود که برخلاف طرز فکر و نظر بسیاری که مشارکت مردم را به علت مشکلات معیشتی پایین می دانستند، با حضور پر رنگ و گسترده مردم این انتخابات به یک جشن بزرگ ملی تبدیل شد و موجب عزت و سربلندی دوباره نظام جمهوری اسلامی در عرصه جهانی شد.

جمالی پور در پایان گفت: امیدواریم در سال جدید با همت و تلاش مسوولین و حمایت های مجلس شورای اسلامی، آینده ای روشن برای این نظام رقم خورده و خیر و برکت آن نصیب مردم شود.

دیدارری شهریشهرریفرماندار
نظرات (0)
Add Comment