رئیس کمیته امداد ری: 16 میلیارد ریال از صندوق های شهرستان ری جمع آوری شد

به گزارش راگانیوز ، یدالله صفری با بیان اینکه بیش از 5 هزار خانوار ساکن شهرستان ری در بخشهای فرهنگی، خودکفائی، درمان، وام ها، مسکن و سایر موارد در حمایت این نهاد قرار دارند افزود: 90 وام امدادی ، بانکی به ارزش بیش از 14میلیارد ریال در حوزه اشتغال و خودکفائی و 254وام کارگشایی به ارزش بیش از 2میلیارد ریال در بخشهای درمانی، مسکن، اجاره و موارد خاص در نیمه اول امسال در شهرستان ری پرداخت شده است.
وی با اشاره به حوزه های حمایتی این نهاد گفت: در نیمه اول سالجاری 93 جهیزیه به ارزش 3 میلیارد ریال، 3عدد خرید مسکن به ارزش 600میلیون ریال، تعمیرات مسکن 20خانوار به ارزش 500میلیون ریال، اجاره مسکن 50میلیون ریال ، حوزه بهداشت درمان 4میلیارد ریال و در حوزه فرهنگی 200میلیون ریال به نیازمندان اختصاص یافته است.
صفری همچنین با اشاره به اقدامات این کمیته در بخش اکرام و محسنین گفت: بیش از 5هزار حامی و خیر نیکوکار حمایت معنوی یک هزار و 719 فرزند اکرام و محسنین را برعهده دارند.
وی گفت: نیکوکاران در نیمه اول سالجاری بیش از 16 میلیارد ریال به صورت نقدی و غیر نقدی در حوزه اکرام و محسنین اهدا کرده اند که سرانه هر فرزند در هر ماه در حوزه اکرام یک میلیون و پانصد هزار ریال و فرزند محسنین 650هزار ریال است.
صفری با بیان اینکه خیرین نیکوکار همچنین در ایام سوگواری حسینی با نذورات خود به نیازمندان کمک کردند افزود: 137 میلیون ریال در این ایام نذورات این خیرین بود که به صورت غذای تبرکی در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

شهرریکمیته امداد
نظرات (0)
Add Comment