راهپیمایی عظیم اربعین حسینی مانور بزرگ جوامع اسلامی است

به گزارش راگانیوز ، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالعلی ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز وحدت‌بخش شهرری که با حضور اقشار مختلف جامعه در مصلی بزرگ آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) برگزار شد، پس از توصیه همگان به تقوای الهی با اشاره به رای اعتماد مجلس به سه وزیر پیشنهادی دولت اظهار داشت: تاکید مجلس به این بود که فعالان فتنه باید از ملت عذر خواهی کرده و بعد به کار و امر خدمتگزاری مشغول شود.

وی با اشاره به روز ملی استکبارستیزی گفت: مبارزه با استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی از راهبردهای کلان انقلاب اسلامی است.

امام جمعه موقت شهرری با اشاره به جنایات و توطئه‌های روز افزون رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی عنوان کرد: استکبار و رژیم صهیونیستی از هر فرصتی برای ظلم و جنایت به مظلومان استفاده می‌کند و امروز جنایت و ظلم آنان به مردم فلسطین بسیار زیاد شده است.

* راهپیمایی عظیم اربعین حسینی مانور بزرگ جوامع اسلامی است

وی در بخش دیگری از سخنان خود راهپیمایی عظیم اربعین حسینی را مانور بزرگ جوامع اسلامی دانست و بیان داشت: اصحاب رسانه باید با تمام توان این مانور عظیم و این رویداد بزرگ که بسیار حائز اهمیت است را منعکس کنند.

ابراهیمی، تفرقه‌افکنی را یکی از توطئه‌های شوم دشمنان اسلام خواند و تاکید کرد: دشمنان اسلام امروز به‌دنبال با تفرقه‌افکنی بین مسلمانان هستند تا از این فرصت برای به خاک و خون کشاندن کشورهای اسلامی استفاده کنند.

* مسیر پیاده‌روی اربعین مسیر آزادسازی قدس است

وی با تأکید بر اینکه شیعه هیچ‌گاه در برابر ظلم ظالمان ساکت نمی‌نشیند، گفت: این روزها بیش از یک میلیون و ۸۰۰ کودک یمنی دچار ظلم و ستم ظالمان شده‌اند و با کمبود مواد غذایی روبرو هستند.

امام جمعه موقت شهرری اربعین را احیای فرهنگ غنی اسلام دانست و گفت:‌ از سوء تغذیه و کمبود آذوقه در حال تلف شدن هستند.

وی با تأکید بر اینکه مسیر پیاده‌روی اربعین مسیر آزادسازی قدس است، افزود:‌ امروز حمایت از مردم مظلوم جهان به‌ویژه مردم فلسطین و یمن در مانور عظیم جوامع اسلامی در اربعین حسینی باید به یک گفتمان مورد توجه همگان قرار بگیرد.

ابراهیمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرارسیدن روز جهانی علم بیان داشت: علم به معنای افزایش کیفیت است. امروز آحاد مختلف جامعه باید ارتقاء کیفیت کار را در دستور کار خود قرار دهند تا هر روز شاهد پیشرفت و اعتلای روز افزون جامعه اسلامی باشیم.

وی با بیان این‌که باری‌تعالی انسان‌های با تقوا و نیکوکار را دوست ‌دارد، خاطرنشان کرد: بهشت میعادگاه انسان‌های با تقوا است. رعایت دستورات الهی و پیروی از ولایت سبب فلاح و رستگاری انسان می‌شود.

شهررینماز جمعه
نظرات (0)
Add Comment