راهپیمایی پرشور مردمی علیه اغتشاشات اخیر در شهرری برگزار شد + jwh,dv

به گزارش راگانیوز ؛ هزاران نفر از اقشار مختلف مردم شهرری بعد از نماز جمعه با راهپیمایی خود ناآرامیها و اغتشاشات اخیر را محکوم کرده و بر بیعت همیشگی خود با آرمانهای انقلاب، نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب تاکید کردند.

مردم مومن و متعهد شهرری به منظور نمایش وحدت، اقتدار و همدلی و دادن پاسخ دندان‌شکن به اغتشاشات خیابانی چند روز گذشته به خیابان آمدند و فریاد مرگ بر فتنه‌گر سر دادند.

در این راهپیمایی خودجوش مردمی، اقشار مختلف و گروه‌های مردمی پس از اقامه نماز دشمن شکن جمعه از مصلی بزرگ ری به سمت میدان شهرری حرکت کردند.

اقشار مختلف مردم، خانواده‌های شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان اسلام، روحانیون، جوانان و همچنین مسئولان شهرستانی با حضور در این رهپیمایی و با سردادن شعارهای “مرگ بر منافق فتنه‎گر”، ” این همه لشکر آمد به عشق رهبر آمده”، “مرگ بر آمریکا”، “مرگ بر اسرائیل”، “ما همه باهم هستیم، پشت ولایت هستیم” و مرگ بر آل سعود خائن” مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و دشمنان اسلام و ایران زدند و نشان دادند که پای آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و ولایت فقیه ایستاده اند.

مردم شهرری با تقدیم بیش از ۲۷۰۰شهید همیشه در دفاع از انقلاب و ولایت پیشقدم هستند و با این حرکت نشان دادند گرچه در روزهای گذشته در برابر داعش خبیث و گروه‌های تکفیری، مدافع حرم بودند امروز مدافع حریم ولایت هستند و تاکید کردند که در این شهر انقلابی اجازه تخطی به هیچ فردی را نمی‌دهند.

       

اغتشاشاتراهپیماییشهرری
نظرات (0)
Add Comment