راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در شهر ری آغاز شد

به گزارش راگانیوز ، همزمان با یوم الله ۱۳ آبان مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با حضور گسترده مردم و دانش آموزان در شهرری آغاز شد.مردم مومن و همیشه در صحنه شهرستان ری همگام با ملت ایران اسلامی و همراه با مسئولان ضمن تجدید میثاق با رهبر معظم انقلاب و شهیدان انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس فریاد برائت از استکبار و مشرکان را سر دادند.

راهپیمایی روز ۱۳ آبان رأس ساعت ۹:۳۰ از مقابل کانون سمیه واقع در تقاطع خیابان فدائیان اسلام و بلوار امام حسین(ع) آغاز شد و راهپیمایان پس از طی مسیر راهپیمایی، در میدان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) تجمع می‌کنند.

آحاد مختلف مردم متدین شهرستان ری، دانش‌آموزان و دانشجویان دانشگاه‌های شهرستان در طول مسیر با اهتزاز پرچم‌های جمهوری اسلامی ایران صحنه‌های زیبایی را خلق کردند و همچنین با سردادن شعارهای ضدآمریکایی پاسخ دندان شکنی به اظهارات سخیف رئیس جمهور آمریکا دادند.

دانش‌آموزان با در دست داشتن پلاکاردها و دست‌ نوشته‌ها نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام می‌دارند و حضور پیر و جوان، مرد و زن و اقشار مختلف جامعه بار دیگر وحدت و همدلی مردم را نشان داده و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان آمریکا و غرب زد.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۰ در حاشیه مراسم راهپیمایی گفت: با هدف گرامیداشت یاد و خاطره دانش آموزان رزمنده و جهادگر دوران دفاع مقدس، ده ها ویژه برنامه در روز یوم الله ۱۳ آبان برگزار می‌شود.

مسلمی بیان کرد: هویت بخشی سیمای بصری منطقه، ساختمانهای اداری و سرای محلات با بهره مندی محتوایی از آموزه‌های امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی و با محوریت استکبار ستیزی در ظرفیت های تبلیغی از جمله پرتابل ها، بیلبوردها و عرشه های پل از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این روز است. 

وی به برپایی غرفه های فرهنگی و دستاوردهای دانش آموزی با محوریت استکبارستیزی در اطراف میدان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و کانون فرهنگی تربیتی سمیه اشاره کرد و افزود: برپایی سن و ویژه برنامه با محوریت روشنگری و جوان انقلابی ویژه دانش آموزان در میدان حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) از دیگر ویژه برنامه های فرهنگی این منطقه است. 

افتاب ری

دانش اموزانراهپیماییشهرری
نظرات (0)
Add Comment