راه اندازی نخستین مدرسه مسجد محور در شهرری

به گزارش راگانیوز ؛ حجت الاسلام مهدی اصلانی اظهار داشت: این مدرسه دارای سه کلاس در پایه های اول، دوم و سوم ابتدایی است که آموزش های متفاوتی را ارائه می دهد.
وی تصریح کرد: تمامی معلمان این مدرسه از طلاب و روحانیون هستند که به دانش آموزان آموزش می دهند.
حجت الاسلام اصلانی با بیان اینکه آموزش در این مدرسه با شیوه جدیدی انجام می گیرد، افزود: هنرهای تجسمی، سواد رسانه ای، آموزش شنا و تیراندازی از جمله مواردی هستند که در این مدرسه به دانش آموزان آموزش داده می شود.
وی ادامه داد: در این مدرسه علاوه بر دروس رسمی و ثبت نمرات و اعطای مدرک آموزش و پرورش، برخی دروس فوق برنامه مانند طب اسلامی و سنتی ، نجوم و مهارت هایی مانند معرق کاری، کشاورزی، سفال گری نیز آموزش داده می شود.
رئیس مرکز امور رسیدگی به مساجد ری عنوان کرد: دروس آموزش و پرورش به صورت تدریجی در این مدارس تدریس می شود و هیچگونه کاستی در این زمینه وجود ندارد.
وی افزود: از مهمترین عوامل جذب خانواده ها به مدارس مسجد محور، فضای تربیتی و اطمینان از تربیت اسلامی و رشد معنوی فرزندان است.
حجت الاسلام اصلانی گفت: مدارس مسجد محور با سابقه ۱۰ ساله در برخی از شهرستان ها از جمله مشهد مقدس تاسیس شده و موفقیت های بسیاری در زمینه تربیت و آموزش داشته اند که کادر مجرب، علمی و مهارت آموزی و استعداد یابی از شاخصه های اینگونه مدارس به شمار می رود.

راه اندازیراگانیوزشهرریمسجدنخستین
نظرات (0)
Add Comment