رتبه برتر سامانه هوشمند سوخت استان تهران نصیب شهرداری کهریزک شد

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کهریزک؛ امیر رمضانی با اعلام این خبر گفت: در همایش بزرگی که با حضور کلان شهرهای کشور(اصفهان، تبریز، شیراز، قم، قزوین و…) و شهرهای استان تهران به میزبانی شهرداری کهریزک برگزار شد از مدیران برتر و فعال در حوزه هوشمندسازی سامانه سوخت تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

وی در ادامه افزود: به منظور ساماندهی ثبت خودروهای سنگین جهت استفاده از سوخت نفت و گاز(گازوئیل)  سامانه هوشمند ثبت سوخت از سوی استانداری های کشور تشکیل شده است که شناسایی و ثبت نام خودروهای نیازمند به سوخت نفت و گاز در فهرست وظایف هریک از متولیان حوزه های حمل و نقل و ترافیک شهرداری های کشور عنوان شده است.

وی افزود:  در این همایش یکروزه که به میزبانی سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری کهریزک برگزار شد؛ عملکرد سازمان های حمل و نقل حوزه کمی و کیفی سازی ثبت خودروها مورد ارزیابی و تجلیل از سوی مسئولان قرار گرفت.

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری کهریزک خاطرنشان کرد:در بخش های جانبی همایش چندین شرکت فعال در حوزه تامین سوخت، دستاوردهای نوین خود را معرفی کرده و در بخش اختتامیه همایش نیز از  شهرداری های برتر و توانمند در حوزه هوشمندسازی ثبت خودروهای سنگین در سامانه تقدیر بعمل آمد و سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری کهریزک نیز با ارائه آمار چشمگیر ثبت  خودروهای گازوئیل سوز در سامانه هوشمند ،  لوح تقدیر رتبه برتر حوزه حمل و نقل شهرداری های استان تهران را از سوی معاون استاندار تهران دریافت کرد.

در پایان این همایش  مسئولان حوزه حمل و نقل کلان شهرها و شهرداری های استان تهران، تجربیات ترافیکی خود را ارائه ومورد بررسی قرار دادند.

حمل و نقلشهرداریکهریزک
نظرات (0)
Add Comment