رسیدگی به مشکلات محله دیلمان ری در قالب ملاقات مردمی

به گزارش راگانیوز ؛ شامگاه سه شنبه هدایت الله جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری در راستای تکریم ارباب رجوع، به همراه معاونین خود و روسای ادارات شهرستان، در مسجد مرتضی علی(ع) محله دیلمان شهرری حضور پیدا کرده و با مردم ملاقات کردند.

فرماندار و رؤسای ادارات به طور مستقیم از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات ساکنان این محله قرار گرفتند و بیش از صد نفر از اهالی محله دیلمان به صورت فردی مشکلات خود را با مسئولان شهرستان  مطرح کردند.

این طرح با حضور تمامی رؤسای ادارات خدمات رسان اعم از کمیته امداد، بهزیستی، اداره کار و رفاه اجتماعی، آب، گاز، برق، اصناف، نیروی انتظامی و سایر ادارات و دستگاه ها اجرا شد.

طرح تکریم ارباب رجوع که جهت رفع مشکلات شهروندان ولایتمدار و شهید پرور ری اجرا می شود، علاوه بر جلسات هفتگی ملاقات مردمی در دفتر فرماندار، این دیدارها  در مساجد سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

در این طرح که به صورت منظم در مساجد بخش های پر جمعیت شهرستان برگزار می شود، دستور بررسی و رفع مشکلات ارباب رجوع در همان محل صادر می شود.

*همه مسئولان باید پاسخگوی مردم باشند

فرماندار شهرستان ری در حاشیه این برنامه در گفت‌وگو با خبرنگار آفتاب ری، اظهار داشت: مهمترین وظیفه مسئولان ، خدمتگذاری به مردم است و لذا همه مسئولان باید پاسخگوی مردم باشند.

جمالی پور خدمت به مردم شهید پرور و ولایتمدار شهرستان ری را مایه سعادت دانست و بیان کرد: با  همدلی و همزبانی و ارتباط نزدیک مردم و مسئولان، بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

معاون استاندار تهران با بیان اینکه نشست امروز بر اساس تکریم و پاسخ به مطالبات مردم است، گفت: مسئولان اجرایی شهرستان امروز در این مسجد حاضر شده اند و مسائل و مشکلات را بررسی کردند که دستورات لازم از ناحیه بنده و مسئولان شهرستان صادر شد تا افرادی که در فرایند اداری دچار مشکل می شوند با این تدابیر پاسخ مطالبات خود را دریافت کنند.

جمالی پور بیان کرد: در نشست های عمومی به بررسی مشکلات مردم می پردازیم و سعی می کنیم در دیدار چهره به چهره پاسخگوی مطالبات آنها بوده و از اینکه گاهی احساس می شود مسئولان پاسخگوی مردم نیستند، رفع شبهه کنیم.

*دیلمان محله ای در مرکز ری با انبوه مشکلات

دیلمان محله ای وسیع در مرکز شهرری است که مشکلات زیادی دارد و ساکنان این محله خواستار رسیدگی به این مسائل شدند.

خیابان امام حسین(ع) که از میدان نماز تا خیابان فداییان اسلام کشیده شده از معابر پرترافیک است و اهالی این خیابان از افزایش مشکل ترافیک در این محله گلایه دارند و در این بین بستن چهارراه دیلمان هم مشکلی بر مشکلات ترافیکی این خیابان اضافه کرده است.

محله دیلمان دارای بیش از ۴۰ مرکز آموزشی است و خیابان‌های شهید خانلری و صاحب‌الزمانی که به خیابان امام حسین(ع) منتهی می‌شوند ۱۲ مدرسه را در خود جای داده‌اند که در این مدارس حدود ۲هزار دانش‌آموز تحصیل می‌کنند و همه آنها از خیابان امام حسین(ع)‌‌‌ تردد می‌کنند.

همچنین ساکنان این محله خواستار حضور بیشتر گشت های پلیس برای تامین بهتر امنیت شدند.

ازدحام جمعیت در این محله مشکلات مختلفی ایجاد کرده است و احداث مجتمع یاس با بیش از ۵۰۰واحد مسکونی موجب ایجاد ترافیک و اخلال در رفت و آمد وسایل نقلیه شده است.

تامین روشنایی معابر محل از دیگر مواردی بود که ساکنان این محله مطرح کردند و خواستار تأمین روشنایی خیابان ها، کوچه ها و معابر محله شدند.

محله دیلمان از شمال به بزرگراه شهید کریمی، از جنوب به خیابان شهید یزدانخواه، از شرق به خیابان فداییان اسلام و از غرب به خیابان کمیل محدود مییی باشد.

*گزارش تصویری

افتاب ری

دیدارشهرریفرمانداری
نظرات (0)
Add Comment