رشد 8 برابری بودجه منطقه 20 در یک دهه اخیر

به گزارش راگانیوز ، ناصر امانی ظهر امروز در جریان نظارت ستادی از منطقه 20 اظهار داشت: بودجه تخصیص یافته به منطقه 20 در یک دهه اخیر روند صعودی داشته و اعتبار 40 میلیارد تومانی در سال 85 به بیش از 300 میلیارد رسیده است که رشد هشت برابری بودجه این منطقه جنوبی را نشان می‌دهد.

معاون برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شوراهای شهرداری تهران با اشاره به اینکه این رشد بیانگر تحقق رویکرد مدیریت شهری مبنی بر کاهش فاصله شمال و جنوب شهر تهران است، افزود: مبلغ‌های مورد اشاره بدون احتساب پروژه‌های فرامنطقه ای همچون مترو، حمل و نقل عمومی و دیگر پروژه‌هایی شهری که به عنوان طرح‌های شاخص شهر تهران اجرا می‌شود، است.

وی با بیان اینکه ده برابر میزان درآمد مناطق جنوبی از مناطق شمالی شهر تهران تامین می‌شود، ادامه داد: شهرداری تهران در یک دهه اخیر نقطه عطف توسعه و آبادانی و اجرای پروژه‌های شاخص را به مناطق جنوبی اختصاص داده است.

معاون شهردار تهران تصریح کرد: در حال حاضر سرانه‌ها و شاخص‌های پیشرفت در مناطق جنوبی روند قابل قبولی دارد واین در حالی است که همچنان توجه به این مناطق در دستور کار قرار دارد.

معاون برنامه‌ریزی، توسعه شهری شهرداری تهران در ادامه منطقه 20 را از مهم‌ترین مناطق شهر تهران برشمرد و توجه ویژه به زائران و گردشگران را خواستار شد.

سید احمد صفوی شهردار منطقه 20 نیز ضمن تشریح سرانه‌ها و پروژه‌های در حال اجرای منطقه گفت: بر اساس بازدیدهای میدانی از محله‌های 20 گانه، برنامه محلی طبق نظر شورایاران و با تاکید بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، ارتقای وضعیت نگهداشت شهر و انجام امور مینیاتوری (توجه به امور جزیی موثر) با هدف افزایش رضایمندی شهروندان در قالب برنامه بودجه 95 و سیاست‌های ابلاغی تهیه شده است.

بودجهرشدشهرریمنطقه 20
نظرات (0)
Add Comment