سازمان ملل، سازمان آمریکا و استکبار است

به گزارش راگانیوز  حجت‌الاسلام سید علی شاهچراغی در خطبه‌های نماز عبادی ـ سیاسی و دشمن‌شکن شهرری که با حضور پرشور روزه‌داران در مصلای بزرگ آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) برگزار شد، پس از توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی بر اخلاق تاکید کرد و اظهار داشت: اخلاق از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، توجه به مسائل اخلاقی مهم‌تر از توجه به مباحث عبادی است.

وی در ادامه به اهمیت ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: در دین مبین اسلام و مکتب پیامبر خدا(ص) ماه مبارک رمضان، ماه ضیافت خداست.

امام جمعه شهرری افزود: خداوند متعال در این میهمانی بزرگ الهی میزبان است و بندگان مومن میهمان این دعوت الهی است.

وی با اشاره به وسایل پذیرایی در ماه مبارک رمضان تاکید کرد: تقوا، زهد، مجاهده نفسانی و … از وسایل پذیرایی در ماه میهمانی خداوند متعال است.

شهدای موتلفه اسلامی السابقون‌السابقون هستند

حجت‌الاسلام شاهچراغی با اشاره به 26 خردادماه سالروز شهادت شهیدان بخارایی، امانی، صفار هرندی و نیک‌نژاد گفت: شهدای موتلفه اسلامی جزو السابقون‌السابقون هستند.

وی ادامه داد: شهدای موتلفه اسلامی با تمام وجود در راه خدا مجاهدت کردند و توان خود را برای انجام تکلیف به کار گرفته و در مسیر مجاهدت فی سبیل‌الله به فیض شهادت نائل آمدند.

انقلابی‌‌گری باید سرلوحه همگان باشد

امام جمعه شهرری با اشاره به بیانات اخیر رهبر فرزانه انقلاب گفت: انقلابی‌‌گری باید همواره سرلوحه همگان باشد.

وی افزود: با حساسیت نسبت به دشمن باید به‌طور کامل دشمنان را رصد کرده و توطئه‌های آنان را شناسایی و آمادگی لازم را جهت مقابله با آن داشته باشیم و همچون گذشته که به لطف خدا، درایت ولایت فقیه و بصیرت مردم توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب را خنثی کردیم همواره تلاش کنیم توطئه‌های دشمنان نقش بر آب شود.

شاهچراغی در بخش دیگری از سخنان خود نسبت به خارج کردن نام عربستان از لیست سیاه سازمان ملل انتقاد کرد و گفت: سازمان ملل به جای اینکه سازمان ملل باشد، سازمان آمریکا و استکبار است.

انتهای پیام/2462/ط30

ریشهررینماز جمعه
نظرات (0)
Add Comment