ستاد حوادث غیرمترقبه شهرداری باقرشهر در ایام نوروز در آماده‌باش کامل است

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ،مسئول ستاد حوادث غیرمترقبه شهرداری باقرشهر در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت :با توجه به فرارسیدن بهار طبیعت و ایام نوروز ستاد حوادث غیرمترقبه شهرداری باقرشهر همانند سال‌های گذشته برای ایمنی و خدمات‌دهی به مسافران نوروزی تمهیدات ویژه‌ای را برنامه‌ریزی نموده است .

سعید شفیعی گفت : با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده ساختمان قدیم شهرداری باقرشهر با تجهیز موقت به‌عنوان محل اسکان اضطراری مسافرین نوروزی مشخص‌شده است که در صورت نیاز و اضطرار موقتاً می‌توان از این محل برای اسکان مسافرین نوروزی استفاده نمود .

وی از دیگر اقدامات انجام‌شده در جهت رفاه حال مسافرین را چاپ نقشه جامع از باقرشهر اعلام  نمود و اظهار داشت : طراحی و چاپ نقشه راهنمای مسافران نوروزی شامل:معرفی مراکز درمانی، انتظامی، اداری و خدماتی. و توزیع در بین مسافرین و شهروندان از دیگر اقدامات ستاد حوادث شهرداری باقرشهر در این ایام است .

شفیعی در پایان ضمن آرزوی نوروزی بی‌خطر برای هم‌وطنان  گفت : اکیپی از نیروهای این ستاد با برپایی ایستگاهی در عوارضی تهران قم با مشارکت و همکاری جمعیت هلال‌احمر شهرستان ری همچون سنوات گذشته باهدف امدادرسانی و خدمات‌رسانی به مسافرین عبوری  به‌صورت آماده‌باش کامل حضور دارند و امیدواریم مردم نوروزی خوش و بی‌خطری را سپری کنند .

شهرری
نظرات (0)
Add Comment