آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

ستاد حوادث غیرمترقبه شهرداری باقرشهر در ایام نوروز در آماده‌باش کامل است

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ،مسئول ستاد حوادث غیرمترقبه شهرداری باقرشهر در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت :با توجه به فرارسیدن بهار طبیعت و ایام نوروز ستاد حوادث غیرمترقبه شهرداری باقرشهر همانند سال‌های گذشته برای ایمنی و خدمات‌دهی به مسافران نوروزی تمهیدات ویژه‌ای را برنامه‌ریزی نموده است .

سعید شفیعی گفت : با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده ساختمان قدیم شهرداری باقرشهر با تجهیز موقت به‌عنوان محل اسکان اضطراری مسافرین نوروزی مشخص‌شده است که در صورت نیاز و اضطرار موقتاً می‌توان از این محل برای اسکان مسافرین نوروزی استفاده نمود .

وی از دیگر اقدامات انجام‌شده در جهت رفاه حال مسافرین را چاپ نقشه جامع از باقرشهر اعلام  نمود و اظهار داشت : طراحی و چاپ نقشه راهنمای مسافران نوروزی شامل:معرفی مراکز درمانی، انتظامی، اداری و خدماتی. و توزیع در بین مسافرین و شهروندان از دیگر اقدامات ستاد حوادث شهرداری باقرشهر در این ایام است .

شفیعی در پایان ضمن آرزوی نوروزی بی‌خطر برای هم‌وطنان  گفت : اکیپی از نیروهای این ستاد با برپایی ایستگاهی در عوارضی تهران قم با مشارکت و همکاری جمعیت هلال‌احمر شهرستان ری همچون سنوات گذشته باهدف امدادرسانی و خدمات‌رسانی به مسافرین عبوری  به‌صورت آماده‌باش کامل حضور دارند و امیدواریم مردم نوروزی خوش و بی‌خطری را سپری کنند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.