آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

چهره باقرشهر بهاری می شود

به گزارش راگانیوز  ؛ مسئول زیباسازی شهرداری گفت : با نزدیک شدن به فصلی نو و استقبال از بهار باهدف ایجاد چشم‌اندازی زیبا در سطح باقرشهر اقدامات مؤثری صورت گرفته است .

محمد کتی در ادامه افزود : ازآنجایی‌که زیباسازی چهره شهر علاوه بر تأثیر مثبت در روحیه شهروندان ، در جذب گردشگران نیز بسیار مؤثر خواهد بود به همین دلیل واحد زیباسازی شهرداری ، با برنامه‌ریزی دقیق چهره شهر باقرشهر را بهاری کرده و برای استقبال از فصل جدید آمادگی لازم را دارد.

وی با اشاره به اینکه رنگ‌آمیزی جداول سطح شهر ، مبلمان شهری و دیوارهای مخدوش آغازشده است ، اظهار داشت : رنگ‌آمیزی یکی از مؤثرترین اقدامات زیباسازی در خصوص آراسته و زیبا شدن چهره شهر است که با تلاش همکاران این کار در حال انجام است .

مسئول زیباسازی شهرداری با اعلام اینکه تبلیغات نامتعارف، دیوارنویسی و برچسب‌های تبلیغاتی چهره زیباسازی شهری را مخدوش کرده ، تصریح کرد : پاک‌سازی دیوارهای سطح شهر ، ساماندهی و  شستشوی تابلوهای اسامی معابر و المان‌ها در سطح شهر از دیگر اقداماتی است که توسط این واحد به‌منظور زیباسازی باقرشهر صورت گرفته است .

محمد کتی خاطرنشان کرد : زیباسازی و اهمیت دادن به طراحی‌های مناسب در معابر شهری ، ارزش دادن به حس بصری شهروندان و گردشگران هست به همین دلیل واحد زیباسازی شهرداری درصدد آن است تا از این طریق شهری آراسته و زیبا برای شهروندان و مسافران نوروزی آماده کند .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.