سرویس ویژه «اتوبوس مدرسه» در معابر جنوب تهران برقرار شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ ابوذر ریاضی با اعلام این خبر گفت: از ابتدای مهر ماه و همزمان با بازگشائی مدارس ،با راه اندازی خط «اتوبوس مدرسه» و سرویس دهی در ۲۰ ایستگاه ،دانش آموزان ۴۰ مدرسه از خدمات حمل و نقل عمومی بهره مند می شوند.

ریاضی افزود: خط اتوبوس مدارس مختص دانش آموزان و با ایستگاه های مجزا است و در ساعات آغازین و پایانی مدارس در سه نوبت صبح، ظهر و عصر دانش آموزان را جابجا می کند.

وی اظهار داشت: مبدا و مقصد این خط ویژه ، شهرک مفتح  –  پایانه شهرری است و معابر ( میدان معلم – خیابان ورامین – خیابان فداییان اسلام – میدان حضرت عبدالعظیم(ع) – خیابان قم – خیابان مدرسه – خیابان شهید بیات(۲۴متری رازی) – خیابان هجده دی – شهرک علائین از جمله مسیرهای سرویس دهی به دانش آموزان تعیین شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۲۰ به اجرای اقدامات ترافیکی در معابر منتهی به مدارس به منظور ارتقاء ایمنی دانش آموزان اشاره کرد و گفت: در راستای طرح استقبال از مهر، ایمن سازی ترافیکی محورهای اصلی و منتهی به ۲۴۸ مدرسه در قالب خط کشی بلوک عابر پیاده، نصب علائم افقی و عمودی و تجهیزات ترافیکی، تامین روشنایی ایستگاه های حمل و نقل و عمومی و بهسازی و مناسب سازی معابر انجام شده است.

20سرویس مدارسشهردارشهرری
نظرات (0)
Add Comment