سرپرست جدید معاونت سمای واحد دانشگاهی یادگار امام(ره) “ری منصوب شد

به گزارش راگانیوز ، در ابتدای این جلسه دکتر سید فرج الله موسوی رئیس واحدیادگار امام(ره) شهرری ضمن خیر مقدم به اعضای هیات رئیسه و روسای دانشکده ها در سخنانی بر لزوم همکاری هیات رئیسه در راستای راه اندازی آموزشکده سماء، همچنین انظباط اداری و افزایش کیفیت آموزشی در دانشگاه تاکید کرد .

دکتر موسوی در ادامه با اشاره به جذب و پذیرش تعداد زیادی دانشجوی متقاضی تحصیل در بهمن ماه سال جاری در این واحد دانشگاهی ،بر لزوم ایجاد کلاسهای جدید با همکاری معاونتهای آموزش و عمران در راستای فضا سازی کلاسهای آموزشی تاکید کرد .

موسوی با اشاره به راه اندازی آموزشکده سما در این واحد دانشگاهی و انتصاب حجت الاسلام دکتر علی یوسفیان بعنوان سرپرست معاونت سمای واحد گفت: با توجه به فعالیت، تجربه و مدیریت دکتر یوسفیان در آموزشکده سما  انتظار می رود به سرعت تمامی اقدامات لازم برای راه اندازی و جذب دا نشجو در آینده نزدیک انجام پذیرد .

موسوی با اشاره به پیشرفت های و موفقیتهای چشمگیر واحد و همچنین افزایش روز افزون دانشجویان متقاضی تحصیل در واحد یادگار امام(ره) شهرری گفت: با توجه به پذیرش دانشجویان جدید در ترم جاری نیاز به فضای آموزشی بیشتری داریم و ممکن است هنوز در بعضی از دانشکده ها با کمبود فضای آموزشی روبه شویم که این مسئله باید سریعا با  همکاری معاونتهای آموزش  و عمران مرتفع گردد .

وی در ادامه اهمیت مسئله آموزش در دانشگاه ها را یاد آور شد و گفت: به همین منظور اقدامات مطلوبی در واحد انجام پذیرفته است که از جمله این اقدامات، استفاده از اساتید با تجربه، کاهش تعداد دانشجویان در هر کلاس و تجهیز هر چه بیشتر کلاسهای درسی به وسایل سمعی و بصری می باشد .

ایشان در پایان سخنان خود ضمن تاکید بر رعایت قوانین و مقررات سازمان مرکزی تمامی مصوبات شورای هیات رئیسه را لازم اجرا دانست و افزود: از آنجایی که  استفاده از خرد جمعی همواره موفقیت را در تمامی عرصه ها  به دنبال خواهد داشت لازم است معاونین و اعضای هیات رئیسه برای پیشبرد اهداف واحد نسبت به اجرایی شدن مصوبات اقدام نمایند .

 در ادامه حجت الاسلام والمسلمین علی یوسفیان سرپرست معاونت سمای واحد در سخنانی ضمن تقدیر از حسن اعتماد دکتر موسوی رئیس واحد یادگار امام(ره) شهرری،  تعامل،  تلاش، همدلی و همکاری را راز موفقیت یک مجموعه توسعه یافته قلمداد کرد و افزود:  امیدوارم  با رهنمود های دکتر موسوی و همکاری اعضای هیات رئیسه  بتوانیم در اسرع وقت و در کمترین زمان ممکن زمینه جذب و افتتاح آموزشکده سمای واحدیادگار امام(ره) شهرری را فراهم نمائیم .

وی همچنین با  اشاره  به توسعه مدارس سما در کشور و همچنین با توجه به پتانسیل بالقوه درخصوص استقبال مردم از مدارس سما بیان داشت: امیدوارم با همکاری مسوولان واحد، دامنه فعالیت آن به سرعت گسترش تا زمینه ارائه خدمات فرهنگی و آموزشی در این آموزشگاه فراهم گردد .

در پایان  نشست معاونین و روسای دانشکده ها ضمن گزارشی ازفعالیتهای آموزشی در دانشکده ها و بیان برنامه ها و اهداف آموزشی خود پرداختند .

ازاددانشگاهریسرپرستشهرری
نظرات (0)
Add Comment