شعار «مرگ بر آمریکا» در جنوب پایتخت طنین‌انداز شد

به گزارش راگانیوز ، صبح امروز دانش‌آموزان و مردم ولایت‌مدار پهنه جنوب تهران اعم از شهرستان ری، ورامین، پیشوا، پاکدشت و قرچک و بخش‌های تابعه دوشادوش مسؤولان کشوری و لشکری شعار «مرگ بر آمریکا» سر دادند.

راهپیمایان با حضوری چشمگیر و یکپارچه ندای رهبر معظم انقلاب را لبیک گفتند و با تجلی حماسه‌ای باشکوه و دشمن‌شکن یک ساعت زودتر از زمان اعلام شده، به مسیر تعیین شده آمدند و با آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران و حفظ و حراست از ارزش‌های اسلامی تجدید پیمانی دوباره کردند.

تجلی حضور زنان، کودکان، نوجوانان، جوانان، پیر و از تمام اقشار مختلف مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان حماسه‌ای بی‌‌نظیر را خلق کرد.

تمام مسیرهای منتهی به مسیر راهپیمایی مملو از راهپیمایانی بود که از شهرها و روستاهای اطراف شهرستان‌های پهنه جنوب تهران یک ساعت زودتر به خیابان‌ها آمدند و هر لحظه بر تعداد آن‌ها اضافه می‌شود.

گفتنی است، راهپیمایی در شهرستان مختلف جنوب پایتخت با حضور پرشور مردم آغاز شد و مردم در مسیر راهپیمایی با سر دادن شعارهای ضد استکباری پشتیبانی خودشان از ولایت فقیه را اعلام داشتند.

راهپیمایان همچنین با در دست داشتن پلاکاردها و دست‌نوشته‌هایی با مضامین ضد استکباری و سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ اسرائیل» بار دیگر انزجار خودشان از استکبار جهانی و هم‌پیمانانش را به رخ جهانیان کشیدند.

13 آباندانش اموزشهرری
نظرات (0)
Add Comment