شهدای قیام 18 دی شهرری برای انقلاب و نظام اسلامی افتخارآفرینی کردند

به گزارش راگانیوز ؛ هادی تمهیدی معاون سیاسی، انتظامی فرماندار دماوند، فکوریان مسئول کمسیون امور بانوان در فرمانداری به اتفاق نقی فرخی معاون فرهنگی بنیاد ری با خانواده شهید علی کوهی‌نژاد دیدار و گفت‌وگو کرد و با قرائت فاتحه یاد و خاطره شهید والامقام را گرامی داشت و اظهار داشت: امنیت فعلی کشور به واسطه رشادت شهداست.

وی تصریح کرد: قیام 18 دی شهرری که منجر به شهادت چهار نفر از مبارزینی شد که برای انقلاب و نظام اسلامی افتخارآفرینی کردند و هرساله به یاد شهدای 18 دی در شهرستان ری مراسمی برگزار می‌شود که تجلیل و تکریم خانواده گرانقدر آنان نیز از برنامه‌های این مراسم است.

معاون سیاسی، انتظامی فرماندار دماوند بیان کرد: دیدار با خانواده شهدا در این روز از مهم‌ترین اولویت برنامه‌های مسئولان در این روز است که با دیدار و سرکشی از این عزیزان یاد و خاطره رشادت‌های شهدا گرامی داشته می‌شود.

تمهیدی ادامه داد: قیام ١٨ دی ١٣٥٧ مردم شهرری بنا به فرمان حضرت امام خمینی(ره) در ١٦دی ماه سال ٥٧ مبنی بر مبارزه با حکومت ستمشاهی صورت گرفت و شهدای این روز مانند دیگر شهدای والامقام برگ زرینی از افتخارات این نظام هستند و راه آنها نیز ادامه دارد.

گفتنی است در این دیدار مادر شهید کوهی‌نژاد که با وجود کهولت سن از اخلاق و ویژگی‌های فرزندش می‌گوید و او را فرزند نیک خطاب می‌کند.

نظرات (0)
Add Comment