آمادگی کامل باقرشهر برای میزبانی از زائران معمار کبیر انقلاب (ره)

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ شهردار باقرشهر در این باره گفت : از آنجایی که زنده نگه داشتن یاد و خاطره امام راحل (ره) یکی از مهمترین مسائل بوده و از اهمیت بالایی برخوردار است ، هرساله جهت برگزاری مراسم سالگرد ملکوتی ارتحال امام خمینی (ره) بنیان گذار انقلاب اسلامی برنامه ریزی و جلسات مستمر در شهرداری باقرشهر صورت می گیرد تا بتوانیم میزبانی خوبی از زائرین آن امام همام داشته باشیم .

وی با اشاره به اقدام به موقع و مطلوب نیروهای خدمات شهری و ارائه خدمات و تسهیلات ویژه به زائران در مراسم سالگرد امام راحل اظهار داشت: شهرداری باقرشهر با همه توان و ظرفیت موجود نسبت به پذیرایی از زائران مرقد مطهر حضرت امام (ره) اقدام کرده است.

شهردار باقرشهر در ادامه افزود : در آستانه بيست و هفتمین سالگرد عروج ملكوتي بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي ايران حضرت امام خمینی(ره) و سالگرد قیام خونین 15 خرداد ، شهرداری باقرشهر با سیاه پوش کردن خیابان ها و معابر سطح شهر به استقبال این ایام جانسوز رفته است .

استاد فرج با اشاره به آماده سازی مدارس و محل های اسکان زائرین ، تصریح کرد : تجهیز مدارس و محل های اسکان به منبع آب شرب ، سطل زباله  ، مایع دستشویی ، تعمیر سیستم سرمایشی ، شیرآلات ، برطرف نمودن مشکلات برقی و همچنین شستشو و پاک سازی کامل سطح شهر و مدارس باقرشهر از جمله اقدامات صورت گرفته توسط خدمات شهری است .

وی با بیان اینکه خودروهای آتش نشانی در محل های اسکان مستقر شده اند ، یادآور شد : هماهنگی لازم با پلیس راهور جهت جابجایی زائرین با اتوبوس ها ومینی بوس ها انجام شده است تا زائرین در این خصوص با مشکلی مواجه نباشند .

 

شهردار باقرشهر در پایان اظهار کرد : اندیشه های امام خمینی(ره) در پایداری و بقاء انقلاب از اهمیت ویژه ای برخوردار است که در همین راستا باید نقش و جایگاه و همچنین آرمان های امام راحل باید به نسل جدید منتقل شود و همچنین امیدواریم با برگزاری مراسم هرچه با شکوه تر دین خود را به امام راحل (ره) و شهدای ادا کنیم .

امامباقرشهرسالگردشهرداریشهرری
نظرات (0)
Add Comment