آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

آمادگی کامل باقرشهر برای میزبانی از زائران معمار کبیر انقلاب (ره)

آمادگی کامل باقرشهر برای میزبانی از زائران معمار کبیر انقلاب (ره)

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ شهردار باقرشهر در این باره گفت : از آنجایی که زنده نگه داشتن یاد و خاطره امام راحل (ره) یکی از مهمترین مسائل بوده و از اهمیت بالایی برخوردار است ، هرساله جهت برگزاری مراسم سالگرد ملکوتی ارتحال امام خمینی (ره) بنیان گذار انقلاب اسلامی برنامه ریزی و جلسات مستمر در شهرداری باقرشهر صورت می گیرد تا بتوانیم میزبانی خوبی از زائرین آن امام همام داشته باشیم .

وی با اشاره به اقدام به موقع و مطلوب نیروهای خدمات شهری و ارائه خدمات و تسهیلات ویژه به زائران در مراسم سالگرد امام راحل اظهار داشت: شهرداری باقرشهر با همه توان و ظرفیت موجود نسبت به پذیرایی از زائران مرقد مطهر حضرت امام (ره) اقدام کرده است.

شهردار باقرشهر در ادامه افزود : در آستانه بيست و هفتمین سالگرد عروج ملكوتي بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي ايران حضرت امام خمینی(ره) و سالگرد قیام خونین 15 خرداد ، شهرداری باقرشهر با سیاه پوش کردن خیابان ها و معابر سطح شهر به استقبال این ایام جانسوز رفته است .

استاد فرج با اشاره به آماده سازی مدارس و محل های اسکان زائرین ، تصریح کرد : تجهیز مدارس و محل های اسکان به منبع آب شرب ، سطل زباله  ، مایع دستشویی ، تعمیر سیستم سرمایشی ، شیرآلات ، برطرف نمودن مشکلات برقی و همچنین شستشو و پاک سازی کامل سطح شهر و مدارس باقرشهر از جمله اقدامات صورت گرفته توسط خدمات شهری است .

وی با بیان اینکه خودروهای آتش نشانی در محل های اسکان مستقر شده اند ، یادآور شد : هماهنگی لازم با پلیس راهور جهت جابجایی زائرین با اتوبوس ها ومینی بوس ها انجام شده است تا زائرین در این خصوص با مشکلی مواجه نباشند .

 

شهردار باقرشهر در پایان اظهار کرد : اندیشه های امام خمینی(ره) در پایداری و بقاء انقلاب از اهمیت ویژه ای برخوردار است که در همین راستا باید نقش و جایگاه و همچنین آرمان های امام راحل باید به نسل جدید منتقل شود و همچنین امیدواریم با برگزاری مراسم هرچه با شکوه تر دین خود را به امام راحل (ره) و شهدای ادا کنیم .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.