شهردار باقرشهر در پیامی روز پزشک را تبریک گفت

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ شهردار باقرشهر ضمن تبریک به مناسبت روز پزشک در این پیام آورده است :

اول شهریور سالروز میلاد طبیب برجسته ایرانی جهان اسلام ، حکیم ابوعلی سینا و روز پزشک فرصت مغتنمی است تا از تلاش های خالصانه پزشکان ایران اسلامی که همواره برای تامین سلامت روح و جسم مردم کوشیده اند تشکر و قدردانی کنیم .

پزشکان ضامن سلامت جامعه و امنیت روحی و جسمی بیماران هستند که همانند فرشتگان نجات درد جسم بیمار را با روح بلندشان التیام بخشیده و امید را به دل های بیماران باز می گردانند .

ما امروزه با تلاش های شبانه روزی و صادقانه پزشکان متعهد و وظیفه شناس شاهد دستاوردهای بزرگ و پیشرفت در علم پزشکی و رسیدن به خود کفایی در بخشهای مختلف درمانی هستیم .

در ادامه این پیام آمده است :

جامعه پزشکی ایران اسلامی ، ضمن برخورداری از طبیبان نامدار در تاریخ پزشکی، مفتخر به حضور پربرکت و مستمر پزشکان ایران اسلامی در سال های دفاع مقدس است که با همراهی معنوی و خالصانه خود فضای فرهنگی جامعه پزشکی کشور را عزت و آبرویی دوچندان بخشیده اند .

اینجانب روز پزشک را به تمامی طبیبان فرزانه و پرافتخار ایران اسلامی تبریک عرض نموده و برای آنان سلامتی و توفیق خدمت به مردم سربلند ایران  را از خداوند مسألت دارم .

تبریکشهردارباقرشهرشهرریپزشک
نظرات (0)
Add Comment