آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

شهردار باقرشهر در پیامی روز پزشک را تبریک گفت

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ شهردار باقرشهر ضمن تبریک به مناسبت روز پزشک در این پیام آورده است :

اول شهریور سالروز میلاد طبیب برجسته ایرانی جهان اسلام ، حکیم ابوعلی سینا و روز پزشک فرصت مغتنمی است تا از تلاش های خالصانه پزشکان ایران اسلامی که همواره برای تامین سلامت روح و جسم مردم کوشیده اند تشکر و قدردانی کنیم .

پزشکان ضامن سلامت جامعه و امنیت روحی و جسمی بیماران هستند که همانند فرشتگان نجات درد جسم بیمار را با روح بلندشان التیام بخشیده و امید را به دل های بیماران باز می گردانند .

ما امروزه با تلاش های شبانه روزی و صادقانه پزشکان متعهد و وظیفه شناس شاهد دستاوردهای بزرگ و پیشرفت در علم پزشکی و رسیدن به خود کفایی در بخشهای مختلف درمانی هستیم .

در ادامه این پیام آمده است :

جامعه پزشکی ایران اسلامی ، ضمن برخورداری از طبیبان نامدار در تاریخ پزشکی، مفتخر به حضور پربرکت و مستمر پزشکان ایران اسلامی در سال های دفاع مقدس است که با همراهی معنوی و خالصانه خود فضای فرهنگی جامعه پزشکی کشور را عزت و آبرویی دوچندان بخشیده اند .

اینجانب روز پزشک را به تمامی طبیبان فرزانه و پرافتخار ایران اسلامی تبریک عرض نموده و برای آنان سلامتی و توفیق خدمت به مردم سربلند ایران  را از خداوند مسألت دارم .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.