شهرری در روز میلاد منجی عالم بشریت غرق در شادی شد

به گزارش راگانیوز ، شهرری هر سال در شب و روز نیمه شعبان سالروز میلاد مسعود حضرت ولیعصر (عج) حال و هوای دیگری پیدا می کند و جوانان و دوستداران اهل بیت (ع) با چراغانی کردن و آذین بندی محلات، خیابان ها، میادین و بوستان ها، نصب پرچم های رنگارنگ، ورودی و خروجی های شهر طراوت تازه ای به چهره و هوای محلات و کوی و برزن می دهند که نشان از عشق و ارادت شان به ساحت مقدس ائمه اطهار (ع) است.
خیابان های اصلی این شهر که وعده گاه همیشگی مردم این دیار در نیمه شعبان است، امسال نیز همچون سنوات گذشته با همکاری و مشارکت مردم و جوانان آذین بندی و تزیین شده و مسیرهای منتهی به حرم عبدالعظیم (ع) غرق در نور و شادی است.
ایستگاه های صلواتی پخش شربت، چای، برگزاری مراسم مولودی، نورافشانی، اجرای گروهی موزیک های سنتی به صورت زنده، توزیع شکلات، نقل و شیرینی، دود کردن اسپند در هر محله از این شهر به مناسبت میلاد بزرگ منجی عالم بشریت، جلوه ای دیدنی به قبله تهران بخشیده است.
چراغانی صحن و شبستان های حرم عبدالعظیم (ع) و خیابان های منتهی به آستان از روزهای گذشته آغاز شده و پرچم های لبیک یا مهدی موعود(ع) در شهرری برافراشته شده است.
بخش های مختلف آستان مملو از جمعیت عظیمی از زائران ایرانی و غیر ایرانی است و امسال برنامه ریزی جهت پذیرایی و استقبال از زائران و مجاوران با اجرای برنامه های مختلف جشن و خدمات اجتماعی و رفاهی صورت گرفته است.

ایرنا

حشنراگانیوزشهرریمیلاد
نظرات (0)
Add Comment