شهرری میزبان بیش از شش هزار زائر امام خمینی(ره) خواهد بود

سرهنگ پاسدارعلی طلوعی روز شنبه در نشست خبری بزرگداشت بیست و ششمین سالگرد امام خمینی(ره) در محل ناحیه حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) اظهارداشت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده تمام پایگاه های بسیج شهرستان ری امسال نیز طبق سنوات گذشته میزبان 6200 زائر از استانهای مختلف کشور استقبال و پذیرایی خواهند کرد.

وی افزود: شهرستان ری میزبان استانهای فارس، خوزستان، کهکلویه و بویراحمد و کیش خواهد و آموزش و پرورش و مساجد ما برای اسکان زائران آماده سازی شده است.

سرهنگ طلوعی تصریح کرد: گردانهای امام علی(ع) و 313 مسوولیت امنیت حرم امام راحل را بر عهده دارند و سایر نواحی سپاه هم در حوزه عملکردی خود مسوولیت امنیتی حرم امام خمینی(ره) و آستان حضرت عبدالعظیم(ع) را برعهده خواهند داشت.

به گفته وی، با هماهنگی های به عمل آمده درسطح محدوده ناحیه حضرت عبدالعظیم (ع) 15 ایستگاه صلواتی راه اندازی و زائرانی که از استانهای مختلف میهمان ما هستند پذیرایی خواهند شد.

فرمانده ناحیه حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) بیان داشت: کلیه زائرانی که از استانهای دیگر و 10 هزار زائری که از شهرستان ری به حرم حضرت امام راحل می روند بیمه هستند و تدابیر لازم جهت بی خطر بودن رفت و آمد زائران اندیشیده و بسته های فرهنگی بین آنها پخش خواهد شد.

وی افزود: یک گروه 50 نفره دوچرخه سوار فردا یکشنبه بعد از نماز مغرب و عشاء از حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) به حرم امام راحل و از آنجا به مسجد مقدس جمکران عزیمت خواهند کرد.

ازامامبودبیشخمینیرهخواهدزائرشششهرریمیزبانهزار
نظرات (0)
Add Comment