آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

شهرری میزبان بیش از شش هزار زائر امام خمینی(ره) خواهد بود

سرهنگ پاسدارعلی طلوعی روز شنبه در نشست خبری بزرگداشت بیست و ششمین سالگرد امام خمینی(ره) در محل ناحیه حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) اظهارداشت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده تمام پایگاه های بسیج شهرستان ری امسال نیز طبق سنوات گذشته میزبان 6200 زائر از استانهای مختلف کشور استقبال و پذیرایی خواهند کرد.

وی افزود: شهرستان ری میزبان استانهای فارس، خوزستان، کهکلویه و بویراحمد و کیش خواهد و آموزش و پرورش و مساجد ما برای اسکان زائران آماده سازی شده است.

سرهنگ طلوعی تصریح کرد: گردانهای امام علی(ع) و 313 مسوولیت امنیت حرم امام راحل را بر عهده دارند و سایر نواحی سپاه هم در حوزه عملکردی خود مسوولیت امنیتی حرم امام خمینی(ره) و آستان حضرت عبدالعظیم(ع) را برعهده خواهند داشت.

به گفته وی، با هماهنگی های به عمل آمده درسطح محدوده ناحیه حضرت عبدالعظیم (ع) 15 ایستگاه صلواتی راه اندازی و زائرانی که از استانهای مختلف میهمان ما هستند پذیرایی خواهند شد.

فرمانده ناحیه حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) بیان داشت: کلیه زائرانی که از استانهای دیگر و 10 هزار زائری که از شهرستان ری به حرم حضرت امام راحل می روند بیمه هستند و تدابیر لازم جهت بی خطر بودن رفت و آمد زائران اندیشیده و بسته های فرهنگی بین آنها پخش خواهد شد.

وی افزود: یک گروه 50 نفره دوچرخه سوار فردا یکشنبه بعد از نماز مغرب و عشاء از حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) به حرم امام راحل و از آنجا به مسجد مقدس جمکران عزیمت خواهند کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.