شهرستان ری بیشترین درصد تخریب ساخت و ساز غیرمجاز استان تهران را دارد

به گزارش راگانیوز به نقل  از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری، سید ناصر موسوی در جلسه کارگروه مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز اظهار کرد: شعار ما، داشتن شهری عاری از ساخت و سازهای غیر مجاز است و به همین دلیل با حساسیت ویژه ای این موضوع را دنبال می کنیم.
وی افزود: حفاظت از اراضی ملی و همچنین زمین های کشاورزی از مهمترین وظایف است و به هیچ عنوان اجازه نمی دهیم تا هیچ سودجویی برای کسب منفعت و سود بیشتر به ثروتی که به عموم مردم تعلق دارد، تعرض کند.
وی با بیان این که در سال 96 چندین مورد تخریب با حکم قضایی انجام شده است، گفت: متاسفانه دیده شده که برخی دستگاه ها بر خلاف قانون، مجوز تغییر کاربری زمین را می دهند، در این مورد تذکرات لازم هم به نهاد و به فرد یا افراد ذینفع داده می شود تا از خسارت های بعدی جلوگیری به عمل آید اما با این حال باز هم شاهد ساخت و سازهای غیر مجاز هستیم که با قاطعیت و با حکم دستگاه قضایی با آنها برخورد می شود.
موسوی با تاکید بر این که ایام عید بهترین فرصت برای سودجویان برای انجام ساخت و سازهای غیر مجاز است، گفت: تمهیدات لازم اندیشیده شده و کشیک هایی در ایام عید تدارک دیده شده که به صورت مرتب به مناطقی که احتمال تخلف در آنها وجود دارد، سرکشی می کنند.

راگانیوزساختسازشهرری
نظرات (0)
Add Comment