شهر ری بیشترین شهید استان تهران را دارد

به گزارش راگانیوز ؛ عبدالله مرتضوی با تبریک هفته دولت گفت: دیدار با خانواده شهدا دولت و کارمند در ١۵ شهرستان استان تهران و دیدار معاونین بنیاد با خانواده شهدا از برنامه های این نهاد در شهرستان های استان تهران است.
وی اظهر کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران ٨٨٠٠ شهید در حوزه استحفاظی خود دارد و بیشترین شهید در شهرری و کمترین در پردیس ثبت شده است.
مرتضوی افزود: طرح سپاس که مد نظر رهبر انقلاب بوده است با جدیت در استان تهران دنبال می شود و در طرح سپاس ٨١ هزار دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران شهرستان های استان تهران انجام شده است.
او تصریح کرد: ١٢٣٨٠ یادواره شهدا در سطح استان انجام شده و برای تکریم خانواده شهدا مدیران بنیاد به شهرستان ها سفر می کنند و دیگر نیازی به حضور در ساختمان بنیاد مرکز نیست.
رئیس بنیاد شهید شهرستان های استان تهران گفت: کلیه دیون بنیاد به خانواده ایثارگران پرداخت شده است و کلیه بدهکاری به ارگان ها و مراکز درمانی نیز تسویه شده است.
مرتضوی افزود: در نظر سنجی ها و بررسی اداره نظارت بر عملکرد های بنیاد شهید شهرستان ها استان تهران بنیاد شهید شهرستان های شهرری ،اسلامشهر ،ملارد بیشترین رضایتمندی را کسب کردند.
ایثار
راگانیوزشهرریشهید
نظرات (0)
Add Comment