صحبت های صادقانه خادم برتر مساجد/ شست‌و‌شویی که حلال مشکلات است

به گزارش راگانیوز ، «نخستین همایش تجلیل از برترین خدام مساجد در عرصه‌های علمی آموزشی» به همت مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران، هشتم مهرماه در مجتمع فرهنگی و آموزشی محراب برگزار شد و طی آن، ۸ خادم برتر، ۲ استاد برتر دوره‌های آموزشی خادمان مساجد، ۵ مدیر نهادها و مؤسسات همکار در برنامه‌های آموزشی و سردبیر نشریه «خانه خوبان» تقدیر شدند.

خبرنگار مسجد و کانون‌های مساجد در گفت‌و‌گو با تعدادی از خادمان، مهم ترین دلایل موفقیت آنان و اصلی‌ترین برنامه‌های مساجدشان برای ماه محرم و سوگواری امام حسین (ع) را بررسی کرد که در این نوبت مشروح گفت‌و‌گو با حسین اسدپور؛ خادم افتخاری برتر ناحیه شهید دستغیب می‌آید.

اسدپور با اشاره به فعالیت یک ساله خود در مسجد بقیه الله الاعظم (عج) اسلامشهر، گفت: مهم‌ترین دلیل خدمتم به مسجد به عنوان خادم افتخاری و شوینده سرویس های بهداشتی، ارایه تصویر درستی از اسلام به همگان است و اینکه مسلمانان و شیعیان با حضور در مساجد، حس بدی از بودن در خانه خدا نداشته باشند.

تشویق دوستان برای خدمت به مسجد

وی افزود: علاوه بر خدمت شخصی به مسجد به هر شکل ممکن، دوستانم را نیز به این کار تشویق می کنم.

خدمت به مسجد به تاسی از شهیدان

خادم افتخاری مسجد بقیه الله الاعظم (عج) با اشاره به خدمت افتخاری و فراتر از مسئولیت توسط اشخاصی مانند شهیدان احمد کاظمی و صیاد شیرازی در پادگان‌ها و مساجد، خاطرنشان کرد: چنین اقدامی بهانه‌ای است که شاید حضرت ولی عصر (عج)، دست امثال بنده را بگیرد.

وی اضافه کرد: ثواب و ارزش خدمت به مساجد و هیات های مذهبی، غیر قابل بیان است، زیرا پیامبرانی مانندن حضرت ابراهیم (ع) خادمان مساجد بودند.

شستوشویی که حلال مشکلات است

اسدپور گفت: اثرات بسیاری از خدمت به مسجد دیده ام و هرگاه دچار مشکل می‌شوم، با خدمت به یک مسجد و شستن سرویس‌های بهداشتی آن، احساس آرامش می‌ کنم.

یادآور می‌شود، حسین اسدپور، متولد تهران، 30 ساله و دارای اصالت تبریزی است.

شهرریمساجد
نظرات (0)
Add Comment