ضرورت الفت میان جریانات سیاسی پس از انتخابات

به گزارش راگانیوز  به نقل از روابط‌عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع)، آیت‌الله محمد محمدی ری‌شهری در ابتدای آخرین جلسه هیئت امنای آستان مقدس در سال جاری، با استناد به روایتی از امام باقر (ع) اظهار کرد: یکی از کارهای شیطان جهت دین‌زدایی از جامعه این است که مسلمانان و خصوصا پیروان اهل‌بیت (ع) را علیه یکدیگر تحریک کرده و با هم درگیر کند و هنگامی که اختلافات در میان آن‌ها حاکم شد شیطان استراحت می‌کند.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) ضمن بیان اینکه باید خداوند متعال را سپاسگزار باشیم که یکی از پرشورترین انتخابات‌های تاریخ انقلاب توسط مردم رقم زده شد و این حضور پرشور، حقیقتا ستودنی است، تاکید کرد: کاری که همه جریانات سیاسی باید بعد از انتخابات آن را سرلوحه خود قرار دهند این است که کدورت‌ها و اختلافاتی که در ایام انتخابات پیش آمده را کنار گذاشته و اجازه ندهند، آن مسائل و جریانات ادامه پیدا کند.

رئیس دانشگاه قرآن و حدیث افزود: در ادامه این روایت، امام باقر (ع) می‌فرمایند «خدا رحمت کند، کسی که موجب الفت میان مسلمانان شده و درگیری میان ایشان را برطرف کند» و همچنین تاکید شده است که «ای اهل ایمان با همدیگر مهربان باشید و نسبت به یکدیگر الفت بورزید».

آیت‌الله محمدی ری‌شهری گفت: همیشه یکی از خواسته‌های دشمن این است که دوستان نظام بجان یکدیگر بیفتند، زیرا اختلاف باعث شکست می‌شود و این سنت خداست که وقتی در میان جماعتی اختلاف ایجاد شود، سستی و شکست را در پی خواهد داشت.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) اظهار امیدواری کرد: با هدایت رهبرمعظم انقلاب همه افراد و جریانات سیاسی، حول محور ولایت جمع شوند و اگر اختلافی وجود دارد، به‌خاطر خون شهدا و ارزش‌های انقلاب اسلامی از اختلافات پیش آمده گذشت کنند تا الفت و برادری همیشه در جامعه و نظام اسلامی حاکم باشد.

انتخاباتری شهریشهرری
نظرات (0)
Add Comment