ضرورت فرهنگ سازی و تغییر نگرش در مقوله مصرف آب

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی آبفای روستایی شهرستان ری”علی اکبر هراتی”مدیر آبفای روستایی شهرستان ری در نخستین گردهمایی آب و روستا ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: با توجه به شرایط خاص منابع آب کشور، فرهنگ سازی، تغییر نگرش بنیادی و تصمیم سازی در سطوح مختلف مدیریتی ضروری به نظر می رسد.

هراتی در ادامه افزود : با توجه به فرارسیدن فصل گرما و اوج مصرف آب با برگزاری این گردهمایی با حضور مسوولین محترم استانی و شهرستان ری برآن هستیم تا ضمن ارائه عملکرد دوساله این امور در حوزه تامین آب شرب روستاییان عزیز؛ بار دیگر بر لزوم بهینه سازی مصرف آب تاکید نماییم.

وی با بیان اینکه اصلاح الگوی مصرف یک شبه حاصل نمی شود تاکید کرد: همه ما می بایست در سطوح مختلف مدیریتی در تصمیم سازی ها به این امر مهم توجه نموده و در راستای هدایت مردم به سوی اصلاح الگوی مصرف گام برداریم.

وی اذعان داشت: در مدتی که در شهرستان ری مشغول به فعالیت هستم حرکت، کار و مدیریت جهادی برای حل مشکلات و ارائه خدمات رسانی مطلوب به مردم شریف روستایی را سرلوحه کار خود نموده که بهره برداری از بیش از 25 طرح عمرانی در این مدت را به دنبال داشته است.

در پایان ضمن قدردانی از حمایت همه جانبه فرماندار شهرستان ری و معاونین وی و همچنین بخشداران و دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها افزود: بی شک مدیریت آب و فاضلاب روستایی شهرستان ری در راستای عمل به رسالت خود در حفظ منابع آبی و رفع دغدغه های آبی تمامی روستاییان عزیز و همچنین تلاش جهت برون رفت از بحران آب نیازمند یاری و همراهی مسوولین محترم شهرستان به عنوان حامیان آب می باشد.

ابابفاریشهرری
نظرات (0)
Add Comment