طرح آمایش متکدیان و افراد بی خانمان شهر کهریزک اجرا شد

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کهریزک، داریوش خطیر اظهار کرد: بر اساس تاکید شهردار کهریزک مبنی بر ضرورت فعالیت واحد آسیب های اجتماعی، این واحد به عنوان زیرمجموعه واحد خدمات شهری تشکیل شد و فعالیت جهادی خود را با هدف شناسایی معضلات اجتماعی شهر آغاز کرد.
وی تصریح کرد: کارشناسان واحد آسیب های اجتماعی افراد پرخطر، کارتن خواب و متکدیان شهر را شناسایی کردند تا با تشکیل جلسات راهبردی آسیب های اجتماعی بتوانند خدمات مناسبی را در راستای پیشگیری از جرایم، آسیب ها و کنترل آنها ارائه دهند.
وی گفت: در طرح آمایش افراد پرخطر شهر کهریزک تاکنون 35 کارتن خواب و متکدی بی خانمان شناسایی شده اند که اجرای این طرح در راستای افزایش ضریب امنیت شهر و شناسایی محل تجمع، فعالیت و رفت و آمدها و پیشگیری از آسیب های احتمالی است و به زودی برنامه های مناسبی جهت ساماندهی این افراد و سایر افراد پرخطر شهر به اجرا درخواهد آمد.
خطیر اظهار کرد: هفته گذشته با شناسایی محل تجمع افراد کارتن خواب و تخریب مکان های در معرض خطر، یکی از مشکلات و معضلات اجتماعی شهر برطرف شد وشهروندان نیز می توانند به عنوان یکی از ناظران شهر حضور و فعالیت هریک از متکدیان و افراد کارتن خواب ها و پاتوق های تجمع این افراد را به نیروهای واحد خدمات شهری اعلام کنند تا اقدامات لازم جهت رفع آسیب ها و کنترل معضلات اجتماعی شهر از سوی واحد آسیب های اجتماعی انجام شود.
بخش کهریزک از توابع شهرستان ری، از شمال به بهشت زهرا(س)، از غرب به اتوبان تهران ـ قم، از شرق به باقر شهر و از جنوب به شهر حسن آباد فشافویه محصور و در فاصله 13 کیلومتری شهرستان ری واقع شده است.

 

ایرنا

نظرات (0)
Add Comment