طرح تعریض خیابان درختی در اولویت برنامه های عمرانی شهرداری کهریزک

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کهریزک؛ «ناصر مصیبی» با اعلام این خبر گفت: خیابان درختی یکی از معابر کلیدی شهر محسوب می شود که باتوجه به وجود ایجاد شهرک های مسکونی در حاشیه این معبر، نیازمند اجرای طرح توسعه و تعریض می باشد از این رو به منظور بررسی و مشاهده محل و اطلاع ازضرورت طرح تملک، بازدید مشترکی با حضور مدیران بخشداری، شهرداری و اعضای شورای شهر از طرح تعریض خیابان شهید درختی انجام شد.

معاون فنی و عمران شهرداری کهریزک در ادامه افزود: حدود 500 متر از خیابان شهید درختی به طول 6 مترنیازمند اجرای طرح تعریض است که در این بازدید میدانی محل اجرای طرح مورد بازدید بخشدار و مدیران شهرداری قرار گرفت تا در خصوص تملک ورزشگاه جهت اجرای طرح تعریض رایزنی های لازم صورت بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: درحال حاضر مطالعات اولیه طرح انجام شده است و در توافق لازم برای تملک ورزشگاه، این پروژه به زودی در دستور کار معاونت فنی و عمران قرار می گیرد.

در صورت تملک معبر و اجرای طرح تعریض، همزمان اجرای کفپوش، ساماندهی باغچه ها وبازپیرایی فضای سبز، نهرکشی و نصب مبلمان شهری نیز در این پروژه به اجرا در می آید.

تعریضجادهکهریزک
نظرات (0)
Add Comment